اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای کلانشهر تبریز:

شورای شهر تبریز به شهرداری برای حمایت از پایان‌نامه‌های‌ دانشجویی مجوز داد

عضو شورای کلانشهر تبریز گفت: در ادامه بررسی بودجه سال آینده امروز تبصره‌های دائمی بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در مهم‌ترین این تبصره‌ها حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی به تصویب رسید.

شورای شهر تبریز به شهرداری برای حمایت از پایان‌نامه‌های‌ دانشجویی مجوز داد

سعید حاجی‌زاده امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در ادامه بررسی بودجه سال آینده امروز تبصره‌های دائمی بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در مهم‌ترین این تبصره‌ها حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی به تصویب رسید.

وی افزود: در این تبصره مجوز حمایت از پایان نامه‌های دانشجوی حداکثر 100 نفر مورد تاکید قرار گرفته و مقرر شد تا سقف مبلغ 10 میلیون ریال برای پایان نامه‌های مقطع ارشد و 20 میلیون ریال نیز برای پایان‌نامه‌های مقاطع بالاتر و دکترا اعتبار اختصاص یابد.

وی از مدیریت شهری بودن موضوع پایان نامه و مرتبط بودن با اولویت‌های پژوهشی شهرداری به عنوان دو شرط افراد برای بهره‌مندی از اعتبار اختصاصی برای این منظورخبر داد و گفت: حمایت مادی و معنوی از کتب و مقالات علمی با توجه به همان دو شرط یاد شده نیز در این تبصره گنجانده شده است.

حاجی‌زاده نحوه نظارت و گزینش متقاضیان استفاده از این اعتبار را منوط به تائید کمیته‌ای 11 نفره اعلام کرد و گفت: این کمیته که 3 نفر از اعضای شورای شهر نیز در آن حضور خواهند داشت تقاضی‌های رسیده را بررسی و بر اساس شرایط اعلام شده آنها را گزینش خواهند کرد.

این عضو شورای کلانشهر تبریز از افزایش سقف معافیت عوارض پروانه ساختمانی مستمندان خبر داد و گفت: در جلسه امروز شورا همچنین مقرر شد تا سقف عوارض پروانه ساختمانی مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و موسسات خیریه از 30 میلیون ریال به 50 میلیون ریال به شرط استفاده یک بار در سال افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه این عوارض شامل عوارض ساختمانی و جرایم کمیسیون ماده 100 می شود گفت: مقرر شد تا عوارض نوسازی و پسماندها نیز به صورت سالانه تعیین و اعلام شود.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول