اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

رفع مشکلات اقتصادی مردم ایلام اولویت نخست مدیران استان است

استاندار ایلام گفت: رفع مشکلات اقتصادی مردم استان ایلام اولویت نخست مدیران استانی بوده و در این راستا برنامه‌ریزی شده است.

رفع مشکلات اقتصادی مردم ایلام اولویت نخست مدیران استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدرضا مروارید ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار داشت: برای تحقق این موضوع برنامه‌های مختلفی از سوی مدیران استان تدوین و طراحی شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در این راستا یعنی رفع مشکلات اقتصادی مردم تاکید فرموده‌اند گفت: استفاده بهینه و موثر از امکانات و ظرفیت‌های درون کشور برای رفع مشکلات و موانع اقتصادی و افزایش سطح صادرات غیر نفتی از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: عملیاتی کردن سیاست‌های کلی نظام و اقتصاد مقاومتی نیز از مهم‌ترین سیاست‌های مسئولان دولت از جمله مسئولان استان ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: باید همه مسئولین در حد و توان خود نسبت به اجرای فرامین رهبری معظم انقلاب نسبت به رفع مشکلات اقتصادی و محقق کردن اقتصاد مقاومتی اقدام کنند.

مروارید با بیان اینکه در کشور می‌توان با استفاده از امکانات موجود بسیاری از مشکلات را بر طرف ساخت، تصریح کرد: این دستگاه اجرایی در استان ایلام با شناسایی ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و امکانات در این راستا گام‌ برداشته است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: استفاده بهینه از این امکانات در راستای افزایش تولید و صادرات امری لازم و ضروری است که در بالا بردن رشد اقتصادی موثر است.

وی ادامه داد: می‌توان با برنامه‌ریزی در خصوص وضعیتی که در آن قرار داریم راهکارهای عملی برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ارائه دهیم.

 انتهای پیام/2246/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول