اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای بروجرد:

امور تربیتی تضمین کننده امنیت روانی دانش‌آموزان است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهرستان بروجرد گفت: امور تربیتی تضمین کننده امنیت روانی و پایداری اخلاقی دانش‌آموزان است.

امور تربیتی تضمین کننده امنیت روانی دانش‌آموزان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بروجرد، فرزانه کردی عصر امروز در مراسم برگزاری همایش هفته امور تربیتی در بروجرد گفت: شناخت و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی، عاطفی آنان و حفظ ارزش‌ها موثر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهرستان بروجرد ادامه داد: خوشبختانه در آموزش و پرورش در کنار تعلیم به تربیت هم توجه می‌شود، چرا که تعلیم بدون تربیت به جایی نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌های مربیان پرورشی در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به ویژه در سال‌های آغازین فعالیت آن، تضمین کننده، سلامت فکری، امنیت روانی و پایداری اخلاقی دانش‌آموزان و آینده‌سازان بوده است.

کردی با توصیه به خانواده‌ها و متصدیان امور تربیتی مدارس برای تلاش در تربیت فرزندان سالم اظهار کرد: تربیت فرزندان و دانش‌آموزان سالم و صالح جامعه‌ای آرمانی سالم و بدور از هرگونه خلاف و بی‌اخلاقی به دنبال دارد.

این مسئول تأکید کرد: استمرار و بقای هر جامعه مستلزم این است که مجموعه باورها، ارزش‌ها، رفتارها، دانش‌ها و مهارت‌های آن به نسل‌های جدید انتقال یابد.

وی بیان کرد: امروز تربیت اسلامی و پرورش دینی و اخلاقی دانش‌آموزان موضوع بسیار مهمی است که مدیران و معلمان مدارس باید به آن توجه کافی داشته باشند.

کردی اظهار داشت: هر جامعه سالمی نیازمند تربیت فرزندان سالم و صالح توسط خانواده‌ها و نظام تعلیم و تربیت است.

وی ادامه داد: نقش امور تربیتی و مربیان پرورشی برای مقابله با تهاجم فرهنگی بسیار تأثیرگذار است.

این مسئول اذعان داشت: تربیت و تزکیه انسان در قرآن مقدم بر آموزش آمده که نشان از اهمیت ویژه و اساسی این مقوله در زندگی بشریت دارد، چراکه علم و آموزش بدون تربیت، سعادت و آرامش روحی و روانی را برای فرد و جامعه به ارمغان نمی‌آورد.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول