اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیجار:

عملیات احداث کارخانه تولید قطعات بتنی در بیجار آغاز شد

شهردار بیجار از آغاز عملیات احداث کارخانه تولید قطعات بتنی در این شهر خبر داد.

عملیات احداث کارخانه تولید قطعات بتنی در بیجار آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، علی پاشازاده صبح امروز در جلسه‌ای با حضور بازاریان و کسبه که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد از آغاز به کار احداث کارخانه قطعات بتنی در بیجار خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با هدف کاهش هزینه‌های شهرداری در راستای ساخت جداول و کفپوش معابر احداث شده است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی ارزشمند در محوطه‌ای نزدیک به ترمینال شهرداری در حال احداث است بیان کرد: پیمانکار طرف قرارداد قطعات این کارخانه را تأمین کرده است و بدون شک در آینده‌ای نزدیک تحولات عظیمی در این راستا صورت می‌گیرد.

پاشازاده، یکی از مهمترین نتایج و ثمرات ساخت و احداث کارخانه ساخت قطعات بتنی را کاهش هزینه‌های شهرداری بیان کرد و گفت: سال گذشته هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد تومان صرف ساخت جداول و کفپوش معابر شده که با ساخت آغاز به کار این کارخانه بخش عظیمی از این هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز

شهردار بیجار همچنین از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در ورودی‌های شهر بیجار در ایام نوروز خبر داد و گفت: شهرداری بیجار با تعامل اصناف از 20 اسفند تا 15 فروردین در ورودی‌های بیجار – سنندج و بیجار – زنجان نمایشگاه صنایع دستی برای معرفی شهر بیجار به میهمانان نوروزی را برگزار خواهد کرد.

وی خواستار همکاری بازاریان و کسبه برای رونق و تنوع نمایشگاه صنایع دستی با شهرداری بیجار شد و گفت: در سایه تعامل است که تمامی امور به نحو مطلوب انجام می‌شود.

پاشازاده به تلاش‌های مجموعه شهرداری بیجار برای ایجاد شهری پاک و دیدنی و ایجاد فضایی زیبا و دلچسب در تمامی ایام بیان کرد: به‌کارگیری 25 نفر در واحدهای فضای سبز و خدمات شهری از جمله اقداماتی است که شهرداری امیدوار است با مساعدت و همکاری شهروندان وضعیت شهر را به سوی بهبود همیشگی در فضای شهری پیش سوق دهد.

شهردار بیجار در پایان به درخواست برخی از بازاریان برای مسقف کردن بخشی از بازار که یکی از آثار تاریخی و  باستانی بیجار است، اشاره کرد و گفت: در این راستا مذاکراتی با اداره میراث فرهنگی استان و شهرستان به عمل آمده که امید است با کسب موافقت این دستگاه‌های مربوطه، شهرداری در راستای درخواست بازاریان با شهروندان بیجاری نهایت همکاری را خواهد داشت.

انتهای پیام/79015/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول