اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یادواره ‌شهدای علم و فناوری در زاهدان مطرح کرد

‌پدر شهید احمدی‌روشن: خوشحالم ‌«پرچم» ‌مصطفی به دست 6 هزار دانشجو افتاد

ششمین یادواره شهدای عاشورائیان با محوریت شهدای علم و فناوری و با حضور حضور پدر شهید احمدی روشن در زاهدان برگزار شد.

‌پدر شهید احمدی‌روشن: خوشحالم ‌«پرچم» ‌مصطفی به دست 6 هزار دانشجو افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پدر شهید احمدی روشن ظهر امروز در حاشیه برگزاری این مراسم ‌اظهار داشت: بعد از شهادت شهدای علم و فناوری به ویژه شهید شهریاری، رضایی، علی محمدی و احمدی روشن دانشجویان رشته فیزیک هسته‌ای اعلام آمادگی کردند تا راه این عزیزان را ادامه دهند.

رحیم احمدی روشن افزود: بسیار خوشحالیم که اگر در این جبهه پرچم یک شهید از دستش افتاد، حدود 6 هزار نفر دیگر اعلام آمادگی کرده‌اند تا در این عرصه فعالیت کنند.

وی ادامه داد: تحریم و تهدید علیه ملت ایران تاثیر نداشته و این مردم تا پای جان از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این همایش ‌با بیان اینکه کسانی که در مکتب ارزش‌های حاکم بر نظام به شهادت می‌رسند لحظه شهادت نعمات خداوند را مشاهده می‌کنند‌، گفت: ملت ایران شهدایی از جنس دانشجو، دانش‌آموز، کارمند، روحانی، کسبه و سایر قشرهای جامعه تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

‌آیت‌الله عباسعلی سلیمانی تاکید کرد: هر کس در عرصه دفاع و خدمت حضور داشته و در آن جایگاه کشته شود مفتخر به داشتن واژه شهید می‌شود.

ششمین یادواره شهدای عاشورائیان با محوریت شهدای علم و فناوری و با حضور حضور پدر شهید احمدی روشن در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان بلوچستان که از شب گذشته در زاهدان آغاز شده تا امشب ادامه دارد.

‌انتهای پیام/75004/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول