اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری تنگستان خواستار شد

ضرورت همکاری شورای شهر در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمران شهری در اهرم

سرپرست فرمانداری تنگستان بر ضرورت همکاری شورای شهر در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمران شهری در اهرم تأکید کرد.

ضرورت همکاری شورای شهر در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمران شهری در اهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، غلامرضا ترک‌زاده ظهر امروز در جلسه با شهردار و شورای شهر اهرم اظهار داشت: همکاری و حمایت شورای اسلامی از برنامه‌ها و اقدامات شهرداری، زمینه را برای افزایش مشارکت همه جانبه مردم در عرصه‌های مختلف فراهم می‌کند و تحقق این مهم در شهرستان تنگستان باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری تنگستان افزود: همکاری و همراهی شورای اسلامی در پروژه‌ها و طرح‌های مختلف عمران شهری زمینه را برای تقویت مسئولان شهرداری فراهم خواهد  کرد و در نتیجه موجب افزایش رضایت مردم از عملکرد شهرداری خواهد شد.

ترک‌زاده گفت: از اعضای شورا انتظار می‌رود ضمن ایجاد تعامل و همفکری بیشتر با شهردار و عوامل دست  به گونه‌ای عمل شود تا محدودیت‌های مالی تاثیری بر امور جاری نداشته باشد.

عبدالله کردگار شهردار اهرم نیز گزارشی از عملکرد شهرداری به جلسه ارائه کرد و گفت: شورای اسلامی شهر اهرم همکاری و تعامل خوبی داشته و به اتخاذ تصمیمات مفید در راستای خدمات شهر و انجام پروژه‌های عمرانی پرداخته است و ما نیز از مسئولان استانداری بوشهر و فرمانداری تنگستان که با اعطای بخشی از اعتبارات عمرانی موجب ایجاد زیرساخت‌ها شده‌اند تشکر می‌کنیم.

گفتنی است؛ در ادامه دو موضوع طرح جامع شهر اهرم و تصویب به‌موقع بودجه سال 1393 شهرداری از موارد تاکید فرماندار  به اعضای حاضر در جلسه بود.

انتهای پیام/66006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول