اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

روند بازسازی مناطق زلزله‌زده دشتی مطلوب است

امام جمعه بوشهر گفت: روند کار بازسازی در مناطق زلزله‌زده بسیار خوب است و شتاب خوبی به خود گرفته و زیرسازی‌ها نیز به خوبی انجام شده است.

روند بازسازی مناطق زلزله‌زده دشتی مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی هدف از بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی را بررسی اجرای فعالیت‌ها و کارهایی که در این مناطق انجام شده به‌ویژه مساجد و حسینیه‌ها عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: کارهای بسیار خوبی در این مناطق صورت گرفته و از همان ابتدا  اداره کل راه و شهرسازی مشغول بازسازی و تعریض راه‌ها شدند تا مراکز اداری، اجرایی و انتظامی، امنیتی، آموزشی و به‌ویژه ساخت‌وساز منازل مسکونی و مساجد آغاز شد.

وی ادامه داد: روند کار بازسازی بسیار خوب است و شتاب خوبی به خود گرفته و زیرسازی‌ها نیز به خوبی انجام شده است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: در عرصه بازسازی شتاب بیشتری می‌طلبد و به زودی ما شاهد بازسازی کامل و اتمام پروژه‌ها در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی خواهیم بود.نقطه قابل توجه فضای مذهبی اینجاست که از شب اول زلزله مردم متدین به دنبال بازسازی حسینیه‌ها و مساجد بودند.

وی اضافه کرد: نخستین پروژه‌هایی که بازسازی آن‌ها آغاز شد بازسازی مسجد بود و نخستین پروژه‌هایی که افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت نیز مساجد  بود و همه این‌ها محبت خدایی است و همگان امتحان خوبی دادند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: مردم درخواست‌هایی داشتند که فرش داخل و فضایی بیرونی مساجد بازسازی شود که کمیته امداد مرکز برعهده گرفتند و تا پایان سال این موارد رفع خواهد شد.

صفایی بوشهری گفت: موجب خوشحالی ماست مردم در رفاه و خوشحال باشند، کوچکترین لبخند مردم بزرگترین شادی ماست و کوچکترین غم مردم بزرگترین غم ماست. در شب اول حادثه زلزله وقتی در روستای حاج احمدی آمدیم مردم این روستا دچار غم بودند ولی مثل کوه ایستاده بودند و امروز همان کوه لبخند بر لب دارد.

انتهای پیام/66001/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول