اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کارگردانی اکبر منصورفلاح

تله فیلم «نگاهم کن» در اصفهان کلید خورد

تله فیلم نگاهم کن به کارگردانی اکبر منصورفلاح برای پخش در ایام نوروز از یکی از شبکه‌های سراسری مقابل دوربین رفت.

تله فیلم «نگاهم کن» در اصفهان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تله فیلم «نگاهم کن» داستان زندگی دو جوان ایرانی است که قصد دارند با هم ازدواج کنند، اما در روز های واپسین مانده تا جشن ازدواجشان سعید، پدر پروانه به فکر این می‌افتد تا بجای خرید اجناس خارجی و ناشناخته موجود در بازار، جهیزیه دخترش را از اجناس ایرانی ولی با کیفیت تهیه کند و بر همین اساس ادامه داستان شکل می‌گیرد.

یکی دیگر از شاخصه‌های این تله فیلم حدوداً نود دقیقه‌ای این است که مهدی باقربیگی، که تا پیش از این به عنوان مجید «قصه‌های مجید» شناخته می‌شد و در انتخابات شوراهای شهر توانست به عنوان عضو شورای شهر اصفهان انتخاب شود، یکی از بازیگران اصلی این تله فیلم است.

وی که پیش از این نیز در سریال مناسبتی «بگو که هستم»ویژه ماه مبارک رمضان برای اکبر منصورفلاح مقابل دوربین رفته بود، در این زمینه گفت: من اکبر منصورفلاح و گروه کاری‌اش را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم با سرعت عملی که وی دارد، به نوع کار من در شورا لطمه‌ای وارد نمی‌شود.

باقربیگی ادامه داد: در این تله فیلم موضوع بسیار مهم حمایت از تولید ملی مطرح است البته نه به صورت مستقیم، بلکه با پرداختی ظریف و غیر مستقیم.

اکبر منصورفلاح نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصفهان اظهار کرد: اهمیت به تولید ملی و رونق اقتصادی ایران یکی از سیاست‌های اصلی برای بهبود وضعیت اقتصادی است که تمامی هموطنان در برابر آن مسئولیت اجتماعی دارند.

وی بیان کرد: رونق اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی نباید این نگاه را در بین تولیدکنندگان داخلی ایجاد کند که اصل مهم کیفیت را نادیده بگیرند، بلکه باید با پشتیبانی ملی که از آنان صورت می‌گیرد روز به روز به کیفیت تولیدات خود ارتقا ببخشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه به محتوای طنز «نگاهم کن» ، در صورت آماده شدن، این تله فیلم در ایام نوروز 93 روی آنتن یکی از شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌رود.

کاظم افرندنیا، رامتین خدا پناهی، مهدی باقربیگی، افسانه ناصری، نرگس صابری، شکوفه امین‌پور، آتوسا عدیلی ، فاطمه محمودی، یلدا میثاقی، پارسا سلیمانی و ... بازیگران این فیلم هستند.

همچنین سید مجتبی صالحی و رضا فروزنده تهیه‌کنندگان این تله فیلم هستند.

عوامل فیلم «نگاهم کن»عبارتند از: رضا صالحی‌پژوه دستیار اول کارگردان، مهناز نوری برنامه‌ریز ، گلایول زرین‌مکان منشی صحنه، مهدی شریعتی مدیر تولید، حمید ملکوتی مدیر تصویربرداری، علی نیازی صدابردار ،مهدی صادقی طراح گریم، حسین منصورفلاح طراح لباس و صحنه، حسین غیابی، مسئول لوکیشن و هدی منصور فلاح عکاس و تصویربردار پشت صحنه.

انتهای پیام/63031/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول