اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد

دستگیری سارقان لوازم موسیقی در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری سارقانی که اقدام به سرقت ابزارآلات موسیقی در مشهد کرده بودند، خبر داد.

دستگیری سارقان لوازم موسیقی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین بیدمشکی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از فروشگاه لوازم موسیقی واقع در بلوار امامت و ارزش ریالی بالای لوازم مسروقه، موضوع به صورت ویژه در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حوزه جغرافیایی جرم و عدم وجود آثار و شواهدی در صحنه سرقت، تیمی تلفیقی از اداره عملیات ویژه و پایگاه غرب پلیس آگاهی تشکیل و با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی، تعدادی از اموال مسروقه در اختیار مالخری به نام محمد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی ضمن دستگیری وی از بازرسی منزل سارق تعدادی از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه اموال مسروقه از لحاظ ظاهری و نوع بسیار نادر بوده رسیدگی به ادامه پرونده به صورت ویژه در اختیار کارآگاهان اداره عملیات ویژه قرار گرفت و کارآگاهان این اداره با بازجویی‌های فنی از متهم دستگیر شده به سارق اصلی پرونده به هویت بهروز که از سارقان سابقه‌دار حرفه‌ای است، دست یافتند.

بیدمشکی عنوان کرد: ماموران با انجام تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی و کشف محل اختفای متهم، به محض حصول اطمینان از حضور متهم اصلی در مخفیگاهش واقع در جاده قدیم قوچان در یک عملیات ضربتی نامبرده به اتفاق سه نفر دیگر از سارقان مخفی شده در منزلش به نام‌های مسلم، رسول و سجاد را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی پژو مسروقه که همان شب به سرقت رفته بود به همراه اسناد و مدارک سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: پرونده تکمیلی در این خصوص تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی و طی احکام صادره متهمان روانه زندان شدند و تحقیقات کماکان پیرامون سایر جرایم احتمالی سارقان ادامه دارد.

انتهای پیام/2202/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول