اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در شهرستان بویین‌زهرا صورت گرفت

دستور ویژه استاندار قزوین برای رفع مشکلات مالی شهرک‌های بویین‌زهرا

استاندار قزوین و هیئت همراه ظهر امروز با بازدید از چند شرکت صنعتی بخش مرکزی بویین‌زهرا در جریان محدودیت‌های به وجود آمده این نواحی صنعتی قرار گرفت.

دستور ویژه استاندار قزوین برای رفع مشکلات مالی شهرک‌های بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استاندار قزوین و هیئت همراه ظهر امروز با سفر به شهرستان بویین‌زهرا از شهرک‌های صنعتی بخش مرکزی این شهرستان بازدید و در جریان روند فعالیت‌های صنعتی و عمده مشکلات چند شرکت صنعتی قرار گرفتند.

استاندار قزوین در ابتدای ورود به بویین زهرا با حضور در سایت مجتمع بازیافت زباله محمد‌آباد این شهرستان در جمع کارگران حاضر این شرکت گفت: رفع مشکلات و توسعه این مجتمع بازیافت زباله در دستور کار مسئولان استانداری است.

مرتضی روزبه با اشاره به ضرورت تکمیل مجتمع زباله محمد‌آباد افزود: رسیدگی به کم و کیف مجتمع‌های صنعتی و خدمات‌رسانی به آنها باید در برنامه قرار گیرد.

مجتمع صنعتی محمد‌آباد در 25 کیلومتری شهر بویین‌زهرا به علت عدم مکانیزاسیون و نیمه تمام ماندن سالن‌ها با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می‌کند. در حال حاضر تنها 40 درصد این مجتمع به طور مکانیزه فعالیت خویش را آغاز کرده است.

استاندار قزوین در ادامه با حضور در شرکت برلیان با بازدید از این واحد صنعتی در جریان وضعیت این مجتمع قرار گرفت.

شرکت برلیان از جمله واحد‌هایی است که طی سال‌های اخیر با مشکلات مالی شامل بدهی‌های معوقه به بانک‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان به حالت نیمه‌تعطیل کشیده شده است.

روزبه با اشاره به مشکلات این واحد صنعتی خواستار تشکیل کمیته‌ای به این منظور برای بررسی و کار کارشناسی برای این واحد صنعتی در بویین زهرا شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت رئیس سازمان شهرک‌های صنعتی، معاون دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل آبفا و تعدادی از مسئولان شهرستانی در دیدار امروز استاندار قزوین را همراهی می‌کردند.

فرماندار بویین‌زهرا در حاشیه بازدید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به ضرورت تلاش برای رفع محدودیت‌ها در صنعت بویین‌زهرا اظهار داشت: حضور استاندار و هیئت همراه در این شهرستان به منظور بررسی مشکلات نواحی صنعتی مهم و بسیار ارزشمند می باشد.

احد احمدی با اشاره به اینکه بویین‌زهرا روند قابل ملاحظه‌ای را در طول سال‌های اخیر برداشته است تصریح کرد: باید از تمام توان و ظرفیت‌های شهرستانی و استانی به منظور احیای صنایع نیمه‌فعال و کمک به کارگران در آستانه نوروز استفاده کرد.

وی عنوان کرد: همچنین پیگیری‌های مستمر نماینده بویین‌زهرا در مجلس در مسیر حل مشکلات نواحی صنعتی شهرستان اثر‌گذار و راهگشا بوده است که مردم این شهرستان همواره قدردان تلاش‌های این مسئول هستند.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول