اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

دیدار فرماندار و کارکنان فرمانداری شهرستان خرم‌آباد با نماینده ولی‌فقیه در لرستان

فرماندار جدید و کارکنان فرمانداری شهرستان خرم‌آباد با نماینده ولی‌فقیه در لرستان دیدار کردند.

دیدار فرماندار و کارکنان فرمانداری شهرستان خرم‌آباد با نماینده ولی‌فقیه در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نماینده ولی‌فقیه در لرستان ظهر امروز در دیدار با فرماندار جدید و کارکنان فرمانداری شهرستان خرم‌آباد با تبریک انتصاب حبیب‌ا‌لله خجسته‌پور به عنوان فرماندار شهرستان خرم‌آباد در سخنانی به تبیین جایگاه فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان پرداخت و خواستار ارتقای بیش از پیش جایگاه و نقش فرمانداری شهرستان خرم‌آباد به عنوان مرکز استان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی از فرماندار شهرستان خرم‌آباد خواست تا در اجرای سیاست‌های دولت اعتدال و پیشبرد برنامه‌های آن در سطح شهرستان اهتمام کند.

امام جمعه خرم‌آباد در بخش دیگر از سخنان خود خواستار رسیدگی بیشتر به وضعیت ادارات شهرستان خرم‌آباد شد و اذعان کرد: فرماندار شهرستان باید با کار و تلاش ضمن خارج نمودن ادارات شهرستان از سایه ادارات کل و استانی با رونق بخشیدن و ساماندهی آنان زمینه اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در شهرستان خرم‌آباد فراهم نموده و منافع شهرستان را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

در ادامه این مراسم فرماندار جدید شهرستان خرم‌آباد در سخنانی از آمادگی کامل مجموعه فرمانداری این شهرستان در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در سایه راهنمایی‌ها و ارشادات نماینده ولی‌فقیه خبر داد و گفت: با توکل به خداوند متعال ونصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از فرامین نماینده محترم ایشان در استان و حمایت‌های استاندار پر تلاش استان، به دنبال ارتقای اوضاع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی وضعیت شهرستان هستیم و در این راه از حضور برنامه‌ریزان مجرب کارشناسان متعهد و همه توانمندان این حوزه نیزاستفاده می‌کنیم.

حبیب‌الله خجسته‌پور فرماندار شهرستان خرم‌آباد با حضور جمعی از معاونان و کارکنان فرمانداری این شهرستان در بیت نماینده ولی فقیه در استان با ایشان دیدار کردند.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول