اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ورزقان:

ورزقان به یکی از قطب‌های مهم گردشگری منطقه تبدیل می‌شود

شهردار ورزقان گفت: با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های زیربنایی در حوزه گردشگری و تفریحی، ورزقان در آینده نزدیک به یکی از قطب‌های مهم گردشگری استان و منطقه تبدیل می‌شود.

ورزقان به یکی از قطب‌های مهم گردشگری منطقه تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کامران رحمتی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به جایگاه تاریخی ورزقان از این شهر به عنوان یکی از شهرها و مناطق غنی به لحاظ دارا بودن جاذبه‌های گردشگری یاد و خاطر نشان کرد: طبیعت بکر و منحصر به فرد، معادن غنی و فراوان مس و دیگر فلزات، آثار و جاذبه‌های تاریخی و میراثی متعدد و آب و هوا و اقلیم متنوع در تمام فصول سال و در کنار این‌ها صنایع دستی متنوع از جمله زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های میراثی و گردشگری شهرستان ورزقان و منطقه ارسباران به شمار می‌رود که می‌توان با یک برنامه‌ریزی کلان و هدفمند و با تکیه بر این ظرفیت‌ها، این منطقه را به یکی از مناطق نمونه گردشگری و توریستی استان و کشور تبدیل کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری ورزقان برنامه‌ریزی جامعی برای تحقق این هدف دارد حمایت و مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این حوزه را تسریع بخش روند اجرا و تحقق اهداف مورد نظر ارزیابی کرد.

حق‌پرست مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان از آمادگی کامل این اداره کل برای حمایت از طرح‌های مورد نظر شهرداری ورزقان خبر داد.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول