اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم در همایش مهر خوبان مطرح کرد

اتمام عملیات ساخت 7 مسجد در روستاهای ورزقان

شهردار قم با بیان اینکه تا کنون یک مسجد در روستاهای ورزقان با مشارکت خیرین قمی تکمیل شده است، اظهار کرد: عملیات عمرانی 6 مسجد در حال پایان است و احداث سه مسجد دیگر به کمک خیرین احتیاج دارد.

اتمام عملیات ساخت 7 مسجد در روستاهای ورزقان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری پیش از ظهر امروز در همایش مهر خوبان که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد ضمن تشکر از خیرین حاضر در همایش گفت: با توجه به فرمایش قرآن کریم قطعاً جزای هر کار خیری را باید با کار خیر انجام داد.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ نشان داده شده است که همه سرزمین‌ها دچار حادثه خواهند شد، بیان کرد: حضور قم در حادثه زلزله ورزقان کار بزرگی بود که ماندگار خواهد شد.

شهردار قم با اشاره به اینکه کل متراژ مساجد ساخته شده در مناطق زلزله‌زده 2880 متر است، تصریح کرد: متراژ این مساجد به تناسب جمیعت روستاها انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون یک مسجد تکمیل شده است، اظهار کرد: عملیات عمرانی شش مسجد در حال پایان است و احداث سه مسجد دیگر به کمک خیرین احتیاج دارد.

دلبری با اشاره به اینکه تعامل بسیار خوبی بین شهرداری و مدیریت بحران استان وجود دارد، بیان کرد: شهرداری قم آمادگی دارد که در مواقع اضطراری با همه ارگان‌ها همکاری کند.

وی با اشاره به دو بعد وظیفه و همچنین اخلاق در کمک به هم‌نوعان گفت: هر انسانی باید در این مواقع به کمک هم‌نوع خود بشتابد.

شهردار قم با بیان اینکه همکاران ما به صورت داوطلبانه در آواربرداری روستاهای ورزقان حضور داشتند، اظهار کرد: شهرداری قم ماشین‌آلات را برای این کار خیر فراهم می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه از شهر قم معارف دینی و اسلامی به سایر عالم منتقل می‌شد، تاکید کرد: در عمل مردم قم نشان دادند که به هم‌نوعان خود کمک می‌کنند و قم در همه عرصه‌ها بلند آوازه است.

دلبری با بیان اینکه فعالیت ستاد همیاری مردم قم باید ادامه پیدا کند، گفت: امیدواریم که پس از گذشت 2 سال از زلزله این مسجدها برای برگزاری مراسم‌های مذهبی آماده شوند.

انتهای پیام/2258/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول