اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی ترویج اکولوژی انسانی و چرخه سازگار با طبیعت در زنجان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: کارگاه آموزشی ترویج اکولوژی انسانی و چرخه سازگار با طبیعت هم‌اکنون در اداره‌کل محیط زیست استان زنجان در حال برگزاری است.

برگزاری کارگاه آموزشی ترویج اکولوژی انسانی و چرخه سازگار با طبیعت در زنجان

امیر مهدویانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به علم اکولوژی اشاره و اظهار کرد: اکولوژی به بررسی روابط بین موجودات زنده و محیط پیرامون آن‌ها می‌پردازد.

وی در مورد اکولوژی انسانی گفت: اکولوژی انسانی خاصه برای انسان است و روابط بین انسان و محیط را بررسی می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان به هدف اکولوژی انسانی اشاره کرد و ادامه داد: انسان باید بداند که چگونه از محیط زیست بهترین استفاده را ببرد و کمترین آثار زیان‌بار و تخریب را از خود بر جای گذارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی ترویج اکولوژی انسانی و چرخه سازگار با طبیعت در زنجان هم‌اکنون در اداره‌کل محیط زیست استان زنجان در حال برگزاری است.

مهدویانی به هدف برگزاری کارگاه آموزشی فوق اشاره کرد و ادامه داد: این کارگاه با هدف توانمندسازی اعضای NGOها و فعالان محیط زیستی برای ایجاد اولین دپارتمان اکولوژی انسانی و پایلوت مرکز اکولوژی کشور در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی به اعضای شرکت کننده در کارگاه آموزشی ترویج اکولوژی انسانی و چرخه سازگار با طبیعت اشاره کرد و گفت: تشکل‌های مردم نهاد، کارشناسان دولتی فعال در زمینه محیط زیست، دانشگاهیان و پرسنل فعال برخی کارخانه‌ها به ویژه کارخانه سیمان زنجان از جمله اعضای شرکت کننده این کارگاه آموزشی بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه کارگاه آموزشی مذکور با همکاری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شده است، ادامه داد: در این دوره آموزشی موضوعات محیط زیستی و اهمیت حفاظت در تمام زمینه‌ها برای فعالان محیط زیست مطرح می‌شود.

انتهای پیام/73010/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول