اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری

بیش از 300 طرح اشتغالزایی در الیگودرز اجرایی شده است

رئیس کمیته امداد شهرستان الیگودرز گفت: طی سال جاری بیش از 300 طرح اشتغالزایی در زمینه‌های مختلف در الیگودرز اجرایی شده است.

بیش از 300 طرح اشتغالزایی در الیگودرز اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، علیرضا حاجیعلی صبح امروز در دیدار با امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: در بحث اشتغال و خودکفایی در سال جاری 330 طرح اشتغال در سر فصل کشاورزی، صنایع دستی، خدمات و دامپروری با اعتباری بالغ بر 19میلیارد و 200میلیون ریال اجرایی شده است.

وی در ادامه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: تعداد یک‌هزار و 285 نفر در سرفصل آموزش‌های کوتاه مدت و تعداد 187 نفر در سرفصل آموزش‌های بلند مدت تعداد 100 نفر در سرفصل حرفه‌آموزی در رشته‌های طراحی دوخت، زرگری، آرایشگری، صنایع دستی، حسابداری با اعتباری بالغ بر 426 میلیون و 390 هزار ریال آموزش دیده‌اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان الیگودرز گفت: از تعداد 3 هزار و 485 طرح اشتغال‌زایی توسط ناظرین و کارشناسان بازدید به عمل آمده و همچنین تعداد 280 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی از بیمه تامین اجتماعی با اعتباری بالغ بر 3میلیارد و 500 میلیون ریال  بهره‌مند شده‌اند.

در ادامه امام جمعه الیگودرز از خدمات کمیته امداد و امدادگران در راستای توانمندسازی مددجویان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول