اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام در کهگیلویه و بویراحمد

نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام راحل در استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور استاندار برگزار شد.

برگزاری نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام راحل اظهار کرد: همه مدیون مجاهدات امام راحل هستیم و لازم است در هر زمان و مکانی نسبت به آن شخصیت بزرگ ادای دین کنیم.

وی گفت: اما در قرن اخیر بزرگترین انقلاب را هدایت و رهبری کرد و اکنون در همه دنیا برای آن رهبر بزرگ احترام ویژه‌ای قائل هستند و ملت‌های آزاده جهان از شخصیت امام الگو می‌گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع ستاد بزرگداشت امام راحل تصریح کرد: لازم است تا میان کمیته‌های مختلف ستاد ارتحال انسجام و هماهنگی برای برگزاری هرچه باشکوهتر این برنامه‌ها وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: تجربه چندین ساله در برگزاری مراسم گرامی‌داشت ارتحال امام راحل باید این تجربه را به ما آموخته باشد که برنامه‌ها را با نظم و ترتیب خاصی برگزار کنیم.

این مسئول افزود: نباید اجازه دهیم تا کمترین ناهماهنگی و اختلالی در برگزاری مراسم آن پیر فرزانه و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به وجود آید.

خادمی از ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام در استان خواست تا کتابچه راهنمای برگزاری ارتحال امام در استان چاپ و منتشر شود تا بر اساس آن بتوان با تکیه بر نقاط مثبت سعی در رفع نقاط ضعف برگزاری این مراسم کرد.

وی با بیان اینکه هنوز بسیاری از ابعاد شخصیتی، مبارزاتی و اندیشه سیاسی امام برای نسل امروز تبیین نشده است، افزود: نخبگان، علما و روحانیون و دانشگاهیان باید بیش از پیش بر تعمیق و شناخت آرمان‌های امام اهتمام ورزند.

این مسئول از فعالیت تعداد 10 کمیته در این خصوص خبر داد و گفت: هر یک از کمیته‌ها باید وظیفه خود را به نحو احسن و در خور شأن امام انجام دهند.

انتهای پیام/82009/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول