اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

نمایشگاه‌های فروش بهاره باید با حداکثر کیفیت برگزار شود

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به پایان سال و افزایش تمایل مردم برای خریدهای سال نو، لازم است نمایشگاه‌های فروش بهاره، با حداکثر کیفیت برگزار شود تا رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته باشد.

نمایشگاه‌های فروش بهاره باید با حداکثر کیفیت برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی،‌ علی رضایی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار خراسان جنوبی با تاکید بر نظارت جدی بر وضعیت بازار و کنترل و مراقبت فروشگاه‌ها،‌ حراجی‌ها و مراکز فروش کالاهای مرتبط با سال نو توسط معاونت نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف، خواستار مشارکت همه دستگاه‌ها در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه‌های فروش بهاره در استان شد و اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها در سطح شهرستان‌ها باید با اهتمام به عرضه کالای با کیفیت، تفاوت قیمت مطلوبی تا حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار داشته باشند تا مردم برای خرید ترغیب شوند.

وی با تاکید بر پیش‌بینی‌های لازم در راستای تامین امنیت و پیشگیری از هرگونه حادثه در برگزاری نمایشگاه‌ها در تمام شهرستان‌ها، ‌از مسئولان ذیربط درخواست کرد تمام اقدامات پیشگیرانه لازم را به عمل آورند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید مراکز عرضه مستقیم کالا که زیر نظر سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری هستند نیز با ارائه کالاهای عمده مصرفی خانوارها (بویژه میوه و مرکبات) با حداقل 10 درصد کمتر از قیمت بازار در این ایام، به تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون تنظیم بازار استان کمک کنند.

رضایی از سایر تصمیمات کمیسیون تنظیم بازار استان برای تامین اقلام ضروری مردم در پایان سال خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای تامین میوه و مرکبات ایام پایانی سال توسط مجموعه دستگاه‌های عضو کمیسیون تنظیم بازار استان انجام شده و امید است از 25 اسفند ماه به بعد میوه و مرکبات (پرتقال و سیب) که ذخیره‌سازی شده، در شبکه توزیع قرار گیرد.

وی یادآور شد: به منظور تسهیل خرید مایحتاج مردم در آغاز سال نو، نمایشگاه‌های فروش بهاره در تمام شهرستان‌های استان با مجموع ظرفیت بیش از 600 غرفه برگزار می‌شود که این نمایشگاه‌ها از اول تا 25 اسفند ماه در سطح استان برگزار می‌گردد.

این گزارش حاکیست، نمایشگاه فروش بهاره در مرکز استان از 13 تا 20 اسفندماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/22482/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول