اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد پلدختر خبر داد

برپایی 7 پایگاه ثابت و سیار در پلدختر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی

رئیس کمیته امداد شهرستان پلدختر گفت: امسال هفت پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن بزرگ احسان و نیکوکاری در پلدختر دایر می‌شود.

برپایی 7 پایگاه ثابت و سیار در پلدختر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، علی میرزاخدای صبح امروز در دیدار با امام جمعه پلدختر در راستای برگزاری جشن نیکوکاری و برنامه‌های این اداره در رابطه با برپایی هرچه باشکوه‌تر این جشن گفت: جشن نیکوکاری فرصتی برای همدلی با ایتام و نیازمندان است.

وی افزود: جشن نیکوکاری نمود بارزی از حس نوعدوستی و همبستگی مردم ایران اسلامی است.

این مسئول در ادامه این جلسه از همه مردم، مسئولان و خیرین برای حضور در جشن احسان و نیکوکاری دعوت کرد و اظهار داشت: امسال جشن بزرگ احسان و نیکوکاری با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج در روز 14 اسفند ماه در تمام مدارس و دانشگاه‌ها و روز 15 اسفند ماه نیز با استقرار هفت پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان و در 16 اسفند ماه در تمام مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

در ادامه امام جمعه این شهرستان با قدردانی از زحمات کمیته امداد حضرت امام سالگرد تاسیس این نهاد را تبریک و خواستار حضور همه اقشار در برپایی هرچه بهتر جشن نیکوکاری شد.

حجت‌الاسلام علی محمد لروند با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس کمیته امداد اظهار داشت: این نهاد در خصوص فرهنگ و تربیت، مسکن و اشتغال وظایف بسیار مهم و خطیری دارد.

انتهای پیام/2304/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول