اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان خبر داد

خوزستان میزبان‌ روسای‌ دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی سراسر کشور

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: سی و چهارمین گردهمایی روسای واحدهای استانی سراسر کشور به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود.

خوزستان میزبان‌ روسای‌ دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نورالله حسن‌زاده در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، گفت: سی و چهارمین گردهمایی روسای واحدهای استانی سراسر کشور در روزهای 14 و 15 اسفندماه سال‌جاری در شهر اهواز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این گردهمایی با محوریت تدوین و تصویب برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور در سال 93 انجام می‌شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان از افتتاح هزارمین مرکز علمی کاربردی کشور در خوزستان خبر داد و تصریح کرد: این مرکز علمی کاربردی که در جوار شرکت ملی حفاری دایر شده است روز چهارشنبه هفته جاری افتتاح می‌شود و بازدیدی از کارگاه‌ها و دکل آموزشی وجود دارد.

وی عنوان کرد: دانشگاه‌های در جوار صنعت به معنای واقعی کلمه علمی کاربردی هستند زیرا کارگاه‌های قوی و آزمایشگاه‌های مجهز دارند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: روز دوم گردهمایی روسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی زیارت قبور شهدای شلمچه و مناطق عملیاتی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر رشد 100 درصدی مراکز علمی کاربردی را در خوزستان شاهد بودیم، عنوان کرد: در حال حاضر 31 مرکز علمی کاربردی در خوزستان وجود دارد و تعداد دانشجویان این مراکز از 9 هزار و 700 به 26 هزار نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/72011/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول