اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

اعزام دانشجویان بسیجی بروجرد به اردوهای راهیان‌نور

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد از اعزام جمعی از دانشجویان بسیجی شهرستان بروجرد به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

اعزام دانشجویان بسیجی بروجرد به اردوهای راهیان‌نور

صادق قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد از اعزام 252 نفر از خواهران و برادران دانشجوی بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان‌های راهیان‌نور خبر داد و افزود: این اعزام از طریق شش دستگاه اتوبوس در دو مرحله صورت گرفته است که در مرحله اول 82 نفر از برادران بسیج دانشجویی و در مرحله دوم که صبح امروز صورت گرفت 170 نفر از خواهران دانشجوی بسیجی به این اردوها اعزام شدند.

وی هدف از اعزام بسیجیان به این مناطق را شناخت یک دوره کامل معارف در نوع (خداشناسی و امام شماسی و معاد) بیان کرد که عملا به نمایش گذاشته می‌شود.

قاسمی بیان داشت: این اردو سه روز به طول می‌انجامد و باعث می‌شود، تا افراد راه و روش سازندگی درونی خود را بهتر پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: این سفر تجدید عهد و پیمان با مقام شامخ و پایبندی به ارزش‌هاست که با پیمودن راه آنان در قدمگاه شهدا موجب آرامش روح و صحت بدن می‌شود.

شایان به ذکر است، در مرحله دوم اعزام کاروان‌های راهیان‌نور شهرستان بروجرد که از چهارم اسفندماه امسال آغاز شده است، حدود 700 نفر از بسیجیان شهرستان بروجرد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/2304/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول