اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 انجام می‌شود

برپایی آئین تحویل سال 93 در مساجد جنوب تهران

قائم مقام شهردار منطقه 20 به برپایی مراسم تحویل سال نو در مساجد و بقاع متبرکه اشاره کرد و از آماده‌سازی فضاهای مذهبی این منطقه در روزهای پایانی سال خبر داد.

برپایی آئین تحویل سال 93 در مساجد جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اصغر عطایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه سال جدید، بخش اعظم برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی طرح استقبال از بهار این منطقه با محوریت مساجد، امامزاده‌ها و مراکز مذهبی اجرا می‌شود که برپایی آئین تحویل سال نو در آنها از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

عطائی ادامه داد: همزمان با روزهای پایانی سال تمامی مساجد، امامزاده‌ها و مراکز مذهبی واقع در محله‌های 20گانه این منطقه آراسته و بهسازی می‌شوند.

وی به تقارن روزهای ابتدایی سال 93 با ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: با بهره‌برداری از تمامی ظرفیت و امکانات مدیریت شهری، ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در حالی برگزار خواهد شد که برپایی مراسم عزاداری، سخنرانی، نمایش‌های آئینی، تجمع‌های مذهبی و...از مهمترین آن است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه با هدف ترویج سیره عملی زندگانی حضرت فاطمه(س)، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: استقرار ایستگاه‌‌های فرهنگی در میادین و معابر پرتردد و فضاسازی محیطی با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی از دیگر اقداماتی است که از سوی شهرداری منطقه 20 انجام می‌شود.

انتهای پیام/2462/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول