اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خواهران بسیجی

رزمایش گردان‌های امداد و نجات کوثر در قم برگزار شد

رزمایش امداد و نجات گردان‌های واکنش سریع الی‌بیت‌المقدس کوثر با حضور خواهران بسیجی در اردوگاه غدیر قم برگزار شد.

رزمایش گردان‌های امداد و نجات کوثر در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، 2 گردان از خواهران بسیجی ناحیه امام رضا (ع) و یک گردان از ناحیه امام حسین (ع) با حضور در صبحگاه اقتدار بسیج در ستاد سپاه، نخستین مرحله از رزمایش بزرگ الی بیت المقدس را اجرا کردند.

در دومین روز از رزمایش خواهران بسیجی گردان‌های کوثر با حضور در اردوگاه غدیر، به انجام تمرینات امداد و نجات پرداختند و سپس در عصر همان روز رزمایش اصلی را اجرا کردند.

در رزمایش امداد و نجات و مردم یاری گردان‌های کوثر تیم‌های ارزیاب، اطفای حریق، حلقه امنیتی، گندزدایی، آواربرداری، اسکان، امدادگری و عملیات روانی و ... حضور فعال داشتند تا با توجه به حوادث به وجود آمده سریعاً از خود واکنش نشان داده تا هر چه سریع‌تر مانع گسترش حوادث به وجود آمده شوند.

گفتنی است، در این رزمایش اقداماتی در راستای مقابله با تهدیدات، حوادث طبیعی و غیرطبیعی، ارتقای توان رزم و ایجاد آمادگی گردان‌های کوثر در مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه، برطرف کردن ناهماهنگی‌ها و ایجاد هم‌نواختی در اجرای ماموریت‌های آینده، ارزیابی وضعیت آموزش نیروهای بسیجی و ارتقای سطح مدیریتی فرماندهان گردان‌های کوثر در صحنه، کاهش اثرات بلایای طبیعی و غیرطبیعی و ... انجام شد.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول