اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

واحدهای صنعتی لرستان تسهیلات می‌گیرند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان به واحدهای غیرفعال و نیمه فعال و واحدهایی که نیاز به توسعه دارند، تسهیلات می‌دهد.

واحدهای صنعتی لرستان تسهیلات می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرزاد محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: برای اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط، طی توافق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بانک‌های توسعه تعاون، صادرات، رفاه کارگران، ملت و موسسه مالی اعتباری مهر اقتصاد متقاضیان دریافت تسهیلات از بانک‌های مذکور می‌توانند از طریق ارسال طرح توجیهی خود به شرکت شهرک‌های صنعتی استان از سرعت بیشتری جهت دریافت تسهیلات برخوردار شوند.

وی افزود: اعتبارات وجوه اداره شده از محل طرح کمک‌های فنی و اعتباری و طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع که توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و یا شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها در چارچوب قرارداد عاملیت و ضوابط و  مقررات به صنایع کوچک پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: صنایع اولویت‌دار در تخصیص منابع شامل صنایع کوچک مستقر در شهرک‌های و نواحی صنعتی و شهرک‌های فناوری استان، واحدهای عضو خوشه‌های کسب و کار و اجزای شهرک‌های فناوری (مطابق بسته‌های راهبری مصوب هیئت مدیره سازمان ) است.

محمدی اظهار کرد: اولویت پرداخت تسهیلات از محل طرح کمک‌های فنی و اعتباری با طرح‌های صنایع کوچک که دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد است و اولویت پرداخت تسهیلات از محل طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع صرفاً به واحدهای کوچک در زمینه نوسازی و تجدید ساخت و ‌ساز و رفع عارضه‌های موجود است.

محمدی با بیان اینکه این شرکت از سال 91 تاکنون با در دست داشتن 2 خط اعتباری بانک‌های توسعه تعاون و مهر اقتصاد از محل ردیف‌های کمک به نوسازی و کمک‌های فنی به واحدهای صنعتی فعال و غیرفعال که با مشکلات ساختاری مواجه بوده‌اند، مبلغ 74 هزار میلیون ریال (مبلغ اعتبار از محل کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع حدود  47هزار میلیون ریال و از محل کمک‌های فنی اعتباری حدود 27 هزار میلیون ریال) تسهیلات پرداخت کرده، ادامه داد: همچنین با رایزنی‌های متعددی که در سطح سازمان و وزارتخانه معمول بوده، موفق به اخذ سه خط اعتباری دیگر شامل بانک‌های ملت، صادرات و بانک رفاه شده‌ایم.

وی تصریح کرد: با مبلغ یاد شده، بیش از 50 متقاضی به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه با پرداخت این‌گونه تسهیلات واحدهای غیرفعال شروع به کارکرده و میزان اشتغال نیز افزایش یافته است از سایر واحدهای غیرفعال و نیمه فعال خواست که با مراجعه به این شرکت از این تسهیلات جهت رونق واحد خود استفاده کنند.

انتهای پیام/2304/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول