اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد خبر داد

ساماندهی 400 کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی اسدآباد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد از ساماندهی 400 کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان اسدآباد با اولویت راه‌های شریانی قبل از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

ساماندهی 400 کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی اسدآباد

غلامرضا بیرنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:‌ کشیک‌های نوروزی این شهرستان از 25 اسفند تا 15 فروردین به صورت شبانه‌روزی در محورها استقرار خواهند یافت.

وی افزود: 400 کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان اسدآباد با اولویت راه‌های شریانی قبل از آغاز سفرهای نوروزی ساماندهی می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد با اشاره به اهمیت ساماندهی محورها بیان داشت: این مهم قبل از آغاز سفرهای نوروزی با شدت و جدیت بیشتر در ساماندهی محورها از نظر تابلو و علائم، لکه‌گیری و شانه‌سازی راه‌ها، شست‌وشوی تابلوها پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: رگلاژ و تسطیح راه‌های روستایی، آزادسازی حریم از نخاله و زباله و انجام شیب شیروانی راه‌ها از دیگر اقدامات این اداره قبل از نوروز است.

بیرنگ در پایان خاطرنشان کرد: محور آجین و بزرگراه اسدآباد به کنگاور که از نقاط پرحادثه شهرستان بوده از نظر علائم و تابلوها ایمن‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/89006/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول