اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ایرانجوان بوشهر:

جذابیت‌های فوتبال، لیگ دسته یک را دستخوش تغییرات می‌کند

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: مطمئن هستم در 4 هفته باقیمانده اتفاق فوتبال و جذابیت‌های آن، گروه ما را دستخوش تغییراتی می‌کند.

جذابیت‌های فوتبال، لیگ دسته یک را دستخوش تغییرات می‌کند

غلامرضا دلگرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت: به‌غیرت و مردانگی بازیکنانم درود می‌فرستم، بچه‌ها با وجود همه مشکلات و کمبودهای مالی در ماه‌های اخیر با تمام وجود تلاش می‌کنند، مقابل پیکان مستحق گرفتن 3 امتیاز بودیم هرچند پیکان هم با انگیزه فراوانی مقابل ما ظاهر شد.

دلگرم ادامه داد: تساوی در خانه حریف نتیجه بدی نیست آن هم در شرایطی که وضعیت مالی دو تیم قابل قیاس نیست، به هیچ عنوان و با وجود 5 امتیاز اختلاف با نفت مسجد سلیمان ناامید نیستم، چرا‌که در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، مطمئن هستم در 4 هفته باقیمانده اتفاق فوتبال و جذابیت‌های آن گروه ما را دستخوش تغییراتی می‌کند.

سرمربی ایرانجوان پیرامون مشکلات مالی این تیم گفت: احساس می‌کنم دیگر نباید داد زد، هرچه بوده گفته شده اگر قرار بود کاری انجام شود تاکنون اقدامی صورت گرفته بود، به شب عید نزدیک می‌شویم، می‌دانم که هر کدام از بازیکنان ایرانجوان نگران شب عید خانواده خود هستند، کاش مسئولان در این روزهای حساس نگاه خود را به سمت تیم ما تغییر می‌دادند، آن موقع که صدر بودیم می‌شد تیم را با تزریق اندکی پول شارژ روحی کرد کسی به دادمان نرسید، امیدواریم در شرایط کنونی به فکر تیم ما باشند.

دلگرم در خاتمه گفت: دست آن هوادارانی که با هزار مشقت به تهران و برای حمایت تیم آمده بودند می‌بوسم، تنها امید ما این مردم فوتبالدوست هستند، مقابل تیم خوب راهیان کرمانشاه به حضور هواداران به شدت نیازمندیم، مطمئن هستم باز هم ما را شرمنده می‌کنند و راهی ورزشگاه خواهند شد، به بچه‌ها هم گفته‌ام به عشق این مردم بازی کنید ایمان دارم دعای خیر آنها همواره در کنار تیم ماست.

انتهای پیام/66006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول