اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آب و فاضلاب اندیمشک خبر داد

پیشرفت 30 درصدی طرح جامع فاضلاب اندیمشک

مدیر اداره آب و فاضلاب اندیمشک از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی طرح جامع فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 30 درصدی طرح جامع فاضلاب اندیمشک

موسی سواحلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک از پیشرفت 30 درصدی طرح جامع فاضلاب در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این طرح که در افق آن 230 هزار نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داده تاکنون در کوی رسالت، بهارستان، شهدا، زیبا شهر، بهداری، پشت بازار، قائم، نیرو و جمهوری اسلامی اندیمشک اجرا شده است.

وی افزود: در حال حاضر طول شبکه کار شده آن یک‌صد کیلومتر و تعداد انشعابات اجرا شده آن به 3 هزار و 500 مورد رسیده است.

مدیر اداره آب و فاضلاب اندیمشک ابراز داشت: برای طرح مذکور دو ایستگاه پمپاژ احداث و از مجموع حفاری‌های صورت گرفته سطح شهر 95 کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی از عملیات جابه‌جایی خط انتقال آب از تاسیسات طرح جامع آبرسانی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این جابه‌جایی به منظور اجرای زیرگذر تقاطع غیرهمسطح در میدان بزرگ بسیج این شهرستان در حال انجام گرفتن است.

سواحلی ابراز داشت: با توجه به اهمیت موضوع و تخریب لوله و اتصالات قدیمی در اجرای این طرح، از لوله پلی‌اتیلن استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه تصریح کرد: لوله‌های در نظر گرفته شده برای این منظور، به قطر 630 میلیمتر و به طول 600 متر است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند.

رئیس اداره آب و فاضلاب اندیمشک به میزان اعتبار طرح اشاره کرد و ادامه داد: برای این طرح انتقال و جابه‌جایی که از محوری‌ترین طرح‌های شهرستان بوده است مبلغ 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول