اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اصفهان

فیلم‌های جشنواره حسنات در اردبیل اکران می‌شود

فیلم‌های جشنواره حسنات همزمان با اصفهان در حوزه هنری استان اردبیل نیز اکران می‌شود.

فیلم‌های جشنواره حسنات در اردبیل اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، از فیلم‌های کوتاه جشنواره حسنات از روز یکشنبه 11 اسفند ماه در تالار هنر حوزه هنری استان اردبیل به نمایش در می‌آید.

سه فیلم «عروسی مسلم»، «لچک» و «دو سوی خط باریک» از آثار فیلمسازهای حوزه هنری استان اردبیل جزو 60 فیلم آماده شده برای اکران است.

این فیلم‌ها تا روز پنج شنبه 15 اسفند ماه سال 92 در دو سانس 14 الی 16 و 16 الی 18 در حوزه هنری استان اردبیل نمایش داده می‌شود.

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره حسنات در اردبیل

12 فیلم کوتاه داستانی و مستند سهم نخستین روز اکران همزمان فیلم‌های جشنواره حسنات در اردبیل می باشد.

 در نخستین روز اکران همزمان فیلم‌های جشنواره حسنات در اردبیل، فیلم‌های کوتاه داستانی «یک شاخه گل»، اثر طالب رماوندی از ایلام، «بدون هم» اثر مهران دوستی از همدان، «توازن» کار امید مقصودی از اصفهان، «خود نگاره» به کارگردانی پرگل زارعی از اصفهان، «قصه ظهر جمعه» اثر حسن خمسه از بوشهر، «هنوز زمین می‌چرخد» اثر علی دهقان‌زاده از تهران، «هیس ! خدا داره عاشق شوالیه‌های کوچولوش میشه» اثر محمد رشیدی از تهران و «دو سوی خط باریک» اثر سمانه عالی‌زاده از اردبیل به نمایش در می‌آید.

همچنین فیلم‌های مستند، «2/25/1961» اثر الهام حسامی از تهران، «آن مرد در آتش آمد» کار روح‌الله اکبری از ایلام، «سه چنگ خاک» به کارگردانی یاسر خیر از مازندران در نخستین روز اکران فیلم‌های جشنواره حسنات در اردبیل به روی پرده می‌روند.

نخستین روز اکران همزمان فیلم‌های کوتاه جشنواره حسنات در اردبیل یکشنبه 11 اسفند ماه 92 در دو سانس 14 الی 16 و 16 الی 18 در تالار هنر حوزه هنری استان اردبیل برگزار می‌شود.

گرافیست اردبیلی برگزیده جشنواره بین‌المللی پیامبر اکرم (ص)

اثر گرافیست اردبیلی حجت مجرد موفق به راهیابی به مرحله سوم داوری نخستین جشنواره بین‌المللی نشانه نوشته پیامبر اکرم (ص) شد.

نخستین جشنواره پیامبر اکرم (ص)، با هدف طراحی نشانه نوشته فارسی، عربی و انگلیسی برای نام مبارک «محمد (رسول الله)» برگزار می‌شود و در این جشنواره هنرمندان می‌توانستند نشانه نوشته خود را به صورت کالیگرافیک، آیکونیک، تایپوگرافیک و هند رایتینگ طراحی و ارسال کنند.

جشنواره پیامبر اکرم (ص) در سه مرحله و توسط جلیل رسولی، صداقت جباری، ابراهیم حقیقی، حبیب‌الله صادقی و مسعود نجابتی داوری شده و از میان 2696 اثر که از سوی 1862 هنرمند به جشنواره ارسال شده بود طی سه جلسه داوری 38 اثر از 35 هنرمند را انتخاب کردند.

مراسم اختتامیه، نمایشگاه آثار منتخب و اهدا جوایز افراد برتر جشنواره، در بهار سال 393 و در ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) با حضور هنرمندان، میهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/62003/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول