اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

نظر شهرام ناظری درباره سیاست‌های فرهنگی دولت

خواننده موسیقی سنتی ایران درباره رویکرد دولت یازدهم در عرصه هنر و موسیقی گفت: به صورت طبیعی همه حس می‌کنند که فضا بازتر شده است.

نظر شهرام ناظری درباره سیاست‌های فرهنگی دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شامگاه گذشته شهرام ناظری در حاشیه افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات که در تالار فرشچیان برگزار شده بود حضور یافت و در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره رویکرد دولت یازدهم در عرصه هنر و موسیقی اظهار کرد: به صورت طبیعی همه حس می‌کنند که فضا بازتر شده و این حسی است که همه مردم دارند.

وی با بیان اینکه من نیز به دلیل وجود همین حس زیبا به سوی یک سری کارهای بشر دوستانه روی آوردم، افزود: استقبال از این موضوع نشان‌ دهنده این بود که ملت ایران نیز علاقه‌مند است که به اقشار دردمند و به بیمارانی که هیچ چاره‌ای ندارند رسیدگی شود.

این خواننده مشهور کشورمان درباره تأثیرات رویکرد دولت جدید در اعتلای هنر، با تأکید بر اینکه به یقین تأثیر گذار است، تصریح کرد: زمانی که شاهدیم فضا به این حد باز شده و  مشکلات گذشته برطرف شده است به طبع این مسائل نشان دهنده این است همه چیز از آن سد و دیواری که دور آن کشیده شده بود، رها شده است.

انتهای پیام/2301/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول