اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه کرمانشاه:

اقتصاد مقاومتی در وهله نخست فقرزدایی از جامعه است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در وهله نخست توجه ویژه به مستضعفان عنوان کرد.

اقتصاد مقاومتی در وهله نخست فقرزدایی از جامعه است

محمد کرمی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعات مهم در سطح ملی است که براساس تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری مطرح شده است.

به گفته دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه، از زمان شروع انقلاب اسلامی در ایران تحریم‌های مختلفی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته که در آن زمان با تدابیر امام راحل و در حال حاضر با خط و مشی‌های مقام معظم رهبری این تحریم‌ها با شکست مواجه شده‌اند.

کرمی‌راد با بیان اینکه زیاده‌خواری کشورهای غربی در منطقه خاورمیانه علت اصلی روند رویکرد تحریم‌ها علیه ایران است، خاطرنشان کرد: حمایت مردم ایران از کشورهای مظلوم موجب مبارزه اقتصادی آن‌ها و ظهور و بروز تحریم‌هاست.

این استاد دانشگاه ابراز داشت: طبق فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه «ما می‌توانیم» و تدابیر مقام معظم رهبری در حال حاضر کشور ایران با دستیابی به دانش‌های هسته‌ای، نانو تکنولوژی، هوافضا، ابررایانه‌ها و سایر علوم توسط جوانان خود به اوج قله‌های پیشرفت رسیده است.

نماینده پیشین مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، مباحث مربوط به تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای را از مسائل مهم و ضروری کشور عنوان کرد و افزود: تحریم‌ها موجب اتکا کردن به نیروی درونی، تولید داخلی و سرمایه ملی است.

به گفته دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه، با شروع حرکت عظیم اقتصاد مقاومتی قطعا شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تری در این عرصه خواهیم بود و با در اختیار قرار دادن منابع نیروی انسانی روند رو به رشدی را دنبال خواهیم کرد.

کرمی‌راد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در وهله نخست توجه ویژه به مستضعفان بیان کرد و اذعان داشت: در آستانه سال نو مقام معظم رهبری برای نام‌گذاری این سال در راستای اقتصاد مقاومتی تدابیر و موضوعات خود را بیان خواهند کرد و این موضوعات پیام‌آور پیروزی‌هایی برای کشور خواهد بود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه کشور ایران توانسته در مذاکرات هسته‌ای حقانیت خود را به اثبات برساند، یادآور شد: ایران با داشتن حق غنی‌سازی 3.5 و پنج درصدی از کشورهای قدرت‌مند به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه راهکارهای متفاوتی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: توجه به ظرفیت‌های موجود، نیروی انسانی، ذخایر عظیم بخش‌های صنعتی و کشاورزی می‌تواند پاسخ‌گوی بسیاری از نیازهای اساسی جامعه باشد.

کرمی راد اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش اقتصاد کشور دانست و اضافه کرد: خودکفایی ایران در بخش صنعت و تجهیزات مدرن دفاعی و همچنین آمادگی بعد دفاعی موجب شده که هیچ گزینه‌ای توان وارد شدن به میدان عمل مقابله با کشور ایران اسلامی را نداشته باشد.

به گفته دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه، تمام مسئولان قوای قضاییه، مقننه و به‌خصوص قوه مجریه باید تدابیر مقام معظم رهبری را در زمینه اقتصاد مقاومتی دنبال کرده و با گذر از این سختی‌ها راه پیشرفت کشور را هموار کنند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول