اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت:

دانشگاه علوم پزشکی شیراز همواره جزء افتخارات ایران است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فارس در حوزه علوم پزشکی و به ویژه آموزش پزشکی شهره بوده و نیاز به تعریف ندارد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز همیشه جزء افتخارات ایران بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز همواره جزء افتخارات ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر سید حسن هاشمی در سفر چندروزه خود به استان فارس اظهار داشت: توانمندی‌های بسیاری در فارس موجود است و ما نیز چشم امید دوخته‌ایم که در حوزه کلان سلامت از این استان بی‌بهره نباشیم.

وزیر بهداشت اضافه کرد: اعضای هیئت رئیسه، روسای دانشکده‌ها، مدیران گروه و اساتید برجسته کشوری و بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعالیت می‌کنند که ما در سطح کلان کشور انتظار راهنمایی و کمک آنها را داریم.

هاشمی بیان کرد: در سفر به فارس و سفرهای پیشین این استان موفق به بازدید و آشنایی با بخشی از حوزه سلامت در این دیار شدم و امیدوارم که در سفرهای آینده با اساتید و دانشجویان نیز دیداری داشته باشم.

وزیر بهداشت در پایان گفت: از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اساتید، کارکنان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تمام رده‌ها، از طرف دولت و همچنین مردمی که خدمات این زحمت‌کشان در حوزه سلامت استان فارس را دریافت می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول