اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم هشترود در مجلس:

اقتصاد مقاومتی اقتصادی درونگرا و برون‌نگراست

نماینده مردم هشترود در مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درونگرا و برون‌نگراست.

اقتصاد مقاومتی اقتصادی درونگرا و برون‌نگراست

غلامحسین شیری علی‌آباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هشترود اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری لازم‌الاجراست و مسئولان باید گوش به فرامین رهبری باشند و ایشان نسخه شفابخشی را در قالب اقتصاد مقاومتی برای ایران اسلامی پیچیدند.

وی افزود: بعضی‌ها خیالشان این بود که اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد ریاضتی است که مردم در تنگنا و دولت در کسری بودجه باشد اما رهبر معظم انقلاب جزئیات آن را اعلام فرمودند و دنیا را در حیرت فرو بردند که راه برون رفت از چالش‌های فعلی و توسعه همه جانبه کشور اقتصاد مقاومتی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه خصوصیت اصلی این سیاست این است که اقتصاد درونگرا و برون‌نگر است افزود: تکیه بر منابع داخلی، نیروهای داخلی و سرمایه‌های داخلی باید در اولویت کاری مسئولان باشد.

رئیس فراکسیون توسعه روستایی و عشایری در ادامه گفت: زیربنای توسعه و خودکفایی کشور در روستاهاست و توسعه روستاهای محروم باید در اولویت دولت باشد.

وی گفت: روستاها منبع تولید و خودکفایی و عامل پیشرفت جامعه و بازوی توانمند نظام هستند که با برنامه‌ریزی دقیق می‌شود موجبات مهاجرت معکوس به روستاها شد و اقتصاد مقاومتی را رونق داد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول