اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان و توانبخشی هلال احمر همدان:

«ره‌انجام» هلال‌احمر همدان را بدون تنش اداره می‌کرد

معاون درمان و توانبخشی هلال احمر گفت: حمید ره‌انجام مدیرعامل سابق هلال احمر جزو مدیران موفق استان همدان محسوب می‌شود چرا که با داشتن تجربه و توان مدیریتی بالا، جمعیت هلال احمر همدان را بدون تنش اداره می‌کرد.

«ره‌انجام» هلال‌احمر همدان را بدون تنش اداره می‌کرد

عباس خاکسار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیش رو بودن مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هلال احمر همدان ابراز داشت: حمید ره‌انجام جزو مدیران موفق استان همدان محسوب می‌شد چرا که با دارا بودن تجربه و توان مدیریتی بالا، توانست این نهاد خدمت‌رسان را بدون تنش و به نحو مطلوب اداره کند.

وی ره انجام را فردی بسیار با اخلاق و مردمی دانست و افزود: این مدیر کاردان از روابط عمومی بالایی نیز برخوردار است.

معاون درمان و توانبخشی هلال احمر همدان بهروز کارخانه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان همدان را با توجه به دارا بودن تحصیلات مرتبط با حوزه بهداشت و درمان، گزینه مناسبی برای ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی به هم استانی‌های متقاضی سفر به خارج از کشور ذکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با روی کارآمدن مدیر جدید شاهد پوشش 100 درصدی خدمات درمانی و توانبخشی به نیازمندان و همچنین ارتقاء سلامت عمومی حجاج و زائران بیت‌الله‌الحرام باشیم.

خاکسار در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر تأثیر مثبت یا منفی این تغییر مدیریت شتاب‌زده در نحوه اجرای طرح امداد نوروزی، گفت: قطعأ پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل، معاونت‌های جمعیت در این فرصت کوتاه باقی مانده تا عید نوروز تغییر نخواهند کرد.

وی افزود: از آنجا که معاونت‌های جمعیت هلال احمر بازوان اجرایی آن هستند، تغییر در سطح مدیریت تأثیر چندانی بر نحوه اجرای طرح امداد نوروزی نخواهد داشت.

انتهای پیام/89034/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول