اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

ارتقای شاخص‏های فرهنگی سبب کاهش آسیب‏های اجتماعی می‏شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: ارتقای شاخص‏های فرهنگی سبب کاهش آسیب‏های اجتماعی می‏شود و این امر باید جدی‏تر گرفته شود.

ارتقای شاخص‏های فرهنگی سبب کاهش آسیب‏های اجتماعی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی شکری در نشستی با رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: دشمنان برای زدودن ارزش‏های دینی و اعتقادات مذهبی جوانان ما با تمام امکانات به میدان آمده‏اند.

وی خاطر نشان کرد: تقویت ارزش‏ها در جامعه مانند گسترش فعالیت‏های دینی، قرآنی و عفاف و حجاب، از افزایش بزهکاری جلوگیری می‏کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: امروز دشمنان با استفاده از تمام ظرفیت‏های خود در صدد بی‏هویت کردن جوانان ما و گسترش فرهنگ غربی در جوامع اسلامی هستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بیان کرد: در شرایط کنونی و با توجه به شاخص‏های جمعیتی می‏طلبد که نهادهای فرهنگی و انتظامی، تعامل بیشتری برای مقابله با جنگ نرم داشته باشند.

شکری اظهار داشت: امام خمینی (ره) با هدف نابودی ظلم و ستم در جامعه، انقلاب اسلامی را بنیان نهاد و امروز نیز وظیفه همه مردم و مسئولان، حفاظت از ارزش‏های انقلاب و اهداف و آرمان‏های بلند ایشان است.

وی با بیان اینکه نگاه کلان در حوزه فرهنگ باید منطقی باشد، گفت: فرهنگ زیربنای هر فعالیت اقتصادی، نظامی و صنعتی است.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول