اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر میامی:

ابنیه تاریخی و گردشگری میامی نیازمند توجه جدی است

عضو شورای اسلامی شهر میامی گفت: ابنیه تاریخی و گردشگری شهرستان میامی نیازمند توجه جدی است.

ابنیه تاریخی و گردشگری میامی نیازمند توجه جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری میامی، قاسم آقایی در بازدید یک روزه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از بناهای تاریخی شهرستان میامی، با معرفی آثار تاریخی شهرستان اظهار داشت: ابنیه تاریخی و گردشگری منطقه مورد توجه جدی این دوره از شورای اسلامی شهر بوده و به این موضوع اهمیت خاصی داده می‏شود.

عضو شورای اسلامی شهر میامی افزود: رباط شاه‏عباسی میامی، میاندشت، دشت شقایق کالپوش، آب انبارها، برج‏ها و مساجد زیادی در شهرستان میامی قرار دارد که توجه ویژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را می‏طلبد.

وی تأکید کرد: سعی ما بر این است برای جذب توریست به این شهرستان اقداماتی اندیشیده شود تا ضمن معرفی منطقه بتوانیم به امر اشتغال‏زایی نیز کمک کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی میامی نیز گفت: بناهای تاریخی در هر منطقه، زبان خاموش تاریخ کهن آن سرزمین هستند که می‏توانند فضای روشنی از گذشته تاریخی مردمان را به آیندگان ارایه دهند.

سیدحسن موسوی گفت: با توجه به آثار تاریخی فراوان منطقه امیدواریم با نگاه بهتری برای راه‏اندازی اداره میراث فرهنگی و گردشگری در میامی اقدام شود.

انتهای پیام/2249/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول