اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

هنجارهای اخلاقی به بهانه جذب گردشگر نادیده گرفته نشود

امام جمعه نور گفت: نباید به بهانه جذب گردشگر، موضوع امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود و هنجارهای اخلاقی نادیده گرفته شود.

هنجارهای اخلاقی به بهانه جذب گردشگر نادیده گرفته نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان داشت: در ایام نوروز و تعطیلات باید بیش از درآمدزایی اقتصادی به هنجارهای اخلاقی و اجتماعی حساسیت داشته باشیم و امر به معروف و نهی از منکر فراموش نشود.

امام جمعه نور اظهار داشت: در آستانه سال جدید شهرستان نور به عنوان یکی از مناطق گردشگرپذیر باید آماده پذیرایی از مسافران باشد و خود را برای تسهیلات نوروزی مهیا کند.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی خیلی مناسب نیست، تصریح کرد: بازار باید برای حفظ گردشگر تلاش کند و کاری نکنند مردم فراری شوند.

باقرزاده خاطرنشان کرد: اگر ما موفق به نگهداری و حفظ گردشگر نشویم، قطعا دیگران از آن بهره خواهند برد و جذب می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: نباید به بهانه جذب گردشگر، امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود و هنجارها نادیده گرفته شود.

امام جمعه نور ابراز داشت: برخی از مراکز تفریحی، سواحل، مجتمع‌ها و شهرک‌های مسکونی در شمال  کشور، تفکر حیات خلوت دارند، که این تفکر صحیح نیست و باید به هنجارهای اجتماعی حساسیت داشته باشیم.

باقرزاده در تذکری برای تزیین شهرها ابراز داشت: در تزیین و زیباسازی شهرها،باید سرمایه‌ها و داشته‌های معنوی خود را به رخ دیگران بکشیم و در این راستا بهتر است از تصاویر شهدا برای در منظر دید عموم بودن استفاده شود تا مردم بدانند آلاله‌های این سرزمین برای حفظ خاک و ارزش‌های دینی جان‌شان را دادند.

انتهای پیام/86023/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول