اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس:

کار عمرانی سنگین در کهگیلویه و بویراحمد تمرین نشده است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: کار عمرانی سخت و سنگین در کهگیلویه و بویراحمد تمرین نشده است.

کار عمرانی سنگین در کهگیلویه و بویراحمد تمرین نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون امشب در نشست پیگیری بافت فرسوده شهری دوگنبدان اظهار کرد: جلسات مربوط به بافت فرسوده گچساران به صورت منظم و مستمر برگزار شد اما بنا به دلایلی دچار کندی شده و مصوبات آن نیز عقیم و معطل ماند.

وی افزود: پروژه بافت فرسوده گچساران پروژه‌ای سنگین بوده و کار سخت و سنگین نیز در استان ما تمرین نشده است.

تاج‌گردون با بیان این‌که هدف ما از پروژه بافت فرسوده احداث چند پارک محله‌ای نیست، تصریح کرد: هدف ما بازسازی و بهسازی محیط 160 هکتاری در گچساران بوده که هم‌اکنون به معضلی برای مردم تبدیل شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به اظهارات رئیس جهاد کشاورزی گچساران مبنی بر ممنوعیت منازل سازمانی به بافت فرسوده بر اساس نص صریح قانون گفت: ادارات و نهادهای گچساران باید در خصوص بافت فرسوده شهری همکاری کنند و این‌که رئیس جهاد کشاورزی بگوید من این کار را نمی‌کنم که دست خودش نیست.

تاج‌گردون ادامه داد: فردا از اعتبارات عمرانی جهاد کشاورزی یک‌میلیارد و نیم کسر می‌شود و با عنوان اعتبارات شهری به شهرداری داده می‌شود.

وی یادآور شد: به هر حال ادارات و نهادها باید در خصوص بافت فرسوده همکاری و تعامل داشته باشند زیرا این بافت مانند شیری خفته در صورت وقوع حادثه‌ای خسارات جبران‌ناپذیری وارد می‌کند.

تاج گردون با تأکید بر همکاری ادارات برای احیای بافت فرسوده گچساران گفت: در این موضوع بحث ساختن چند پارکینگ نیست بلکه موضوع تمرین یک کار بزرگ و سنگین عمرانی است.

انتهای پیام/82001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول