اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی اردبیل:

نصب و پلاک‌کوبی منازل روستایی اجرا می‌شود

بخشدار مرکزی اردبیل گفت: طرح نصب و پلاک‌کوبی کد پستی 10 رقمی درب منازل در روستاهای بخش مرکزی اردبیل اجرا می‌شود.

نصب و پلاک‌کوبی منازل روستایی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن فرضی عصر امروز در جلسه مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان اردبیل اظهار داشت: اختصاص کد پستی برای هر مکان و واحد که یک کدینگ سراسری است با همکاری ثبت احوال و شرکت پست اجرا می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در این زمینه با همکاری پست استان اقدامات و فعالیت‌های اولیه انجام شده و تلاش بر این است تا از سال آینده این کار اجرایی و عملیاتی شود.

فرضی از هماهنگی برای پلاک‌کوبی کد پستی 10 رقمی برای 89 روستا و دارای سکنه بخش مرکزی اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: با اجرا و استفاده از این طرح فهرست‌برداری از اماکن و نقشه‌برداری در روستاها آسان، عملی و دقیق می‌شود.

این مسئول بر ضرورت برنامه‌ریزی و درآمدزایی دهیاران در روستاها تاکید کرد و ادامه داد: دهیاران نباید به اعتبارات دولتی تکیه کرده و وابسته باشند بلکه بهتر است در مسیر آبادانی و نظافت روستاهای خود از توان و ظرفیت مردم و درآمدزایی در حوزه خود جدیت لازم را داشته باشند.

وی بر ضرورت نظافت و پاکیزگی در روستا در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و اضافه کرد: تا 15 فروردین ماه دهیاران نباید هیچ‌گونه حفاری غیرضروری را در روستاها و معابر عمومی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بخشدار مرکزی اردبیل بر ضرورت تدوین و برنامه‌های سال 93، نظارت بر نانوایی‌ها، کاشت نهال و زیباسازی در فصل بهار تاکید کرد و یادآور شد:‌ باید به گونه‌ای فضا را برای مسافران، میهمانان و گردشگران فراهم کنیم تا آنها از مناظر طبیعی و زیبای اردبیل بهره ببرند.

فرضی از آغاز طرح نصب و پلاک‌کوبی کد پستی 10 رقمی درب منازل در روستاهای تابعه بخش مرکزی اردبیل خبر داد و گفت: این طرح با هدف ساماندهی و شناسایی بهتر منازل روستایی و ارائه خدمات مطلوب به آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول