اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

کشتی قم سال درخشانی پیش رو دارد

رئیس هیئت کشتی استان قم از برنامه‌ریزی جدی و اصولی برای سال آینده به منظور تداوم درخشش کشتی‌گیران قمی در مسابقات داخلی و برون‌مرزی سال آینده خبر داد.

کشتی قم سال درخشانی پیش رو دارد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با اینکه هنوز در روزهای پایانی سال جاری قرار داریم اما از هم اکنون در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های لازم در هیئت کشتی استان قم برای سال 1393 صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ما سال آینده رویدادها و برنامه‌های بسیار مهمی در کشتی کشور پیش رو داریم بنابراین لازم بود که از هم اکنون به فکر برنامه‌ریزی صحیح و اصولی برای پیشبرد اهداف خود باشیم تا ا‌ن‌شاءالله موفقیت‌های کشتی همچنان ادامه یابد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: تقویم هیئت کشتی برای سال آینده به صورت دقیق طراحی و تدوین شده و سعی کرده‌ایم در هماهنگی با تقویم فدراسیون کشتی برنامه‌ریزی کنیم و در تمام رقابت‌ها و رویدادهای مهم کشتی کشور حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون کشتی قم در تمام رده‌های سنی فعال است، اضافه کرد: با توجه به آمادگی بسیار بالایی که کشتی‌گیران قم دارند انتظار داریم در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون و همچنین رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهانی بدرخشند.

حلوایی ابراز کرد: سعی ما این است که در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی که قرار است از نیمه دوم سال آینده در کشور کره جنوبی برگزار شود حتماً یک نماینده داشته باشیم چون کسب مدال از این پیکارها برای ما و ورزش قم اهمیت زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان و آسیا را پیش رو داریم و در حال حاضر در هر سه رده سنی شاهد حضور و عضویت استعدادهای کشتی قم در این تیم‌ها هستیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: هادی علیزاده پورنیا در حال حاضر در رده سنی بزرگسالان عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان است در حالی که حسام جعفری، حسین ابراهیمی، علی اصغر شهبازی، علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی در انتخابی اخیر مرحله نهایی گزینشی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان شرکت کردند.

وی ابراز داشت: از پنجشنبه هفته جاری قرار است مرحله پنجم تمرینات ملی‌پوشان فرنگی‌کار عضو تیم ملی بزرگسالان برای اعزام به رقابت‌های آسیایی قزاقستان و جام جهانی تهران آغاز شود و ما نیز سعی کرده‌ایم که در حد وسع و توان خود از تنها ملی‌پوش این تیم یعنی هادی علیزاده‌پورنیا برای تداوم موفقیت‌هایش حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی کشورمان، مرحله جدید تمرینات ملی‌پوشان برای کسب آمادگی نهایی و پیش از اعزام به رقابت‌ها زیر نظر محمد بنا و مربیان تیم‌های ملی در خانه کشتی تهران از 15 تا 27 اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول