اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر نور:

ستاد تسهیلات سفر در شهرستان نور فعال می‌شود

رئیس شورای شهر نور گفت: ستاد تسهیلات سفر در شهرستان نور فعال می‌شود.

ستاد تسهیلات سفر در شهرستان نور فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، خلیل ذکایی امشب در نشست خبری و هم اندیشی اعضای شورای شهر و شهردار با خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: حضور و پیگیری خبرنگاران به ما کمک می‌کند تا رو به جلو حرکت کنیم.

رئیس شورای شهر نور ابراز داشت: حضور فعال خبرنگاران در همه عرصه‌ها، مکان‌ها به خوبی احساس و مشاهده می‌شود و همین حضور موجب اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و سریع ‌می‌شود که این قابل تقدیر است.

وی افزود: از خبرنگاران انتظار می‌رود که آنچه واقعیت و حقیقت جامعه است را بیان کنند و با اطلاع‌رسانی دقیق مسئولان را نسبت به وظیفه‌شان یادآوری و مردم را هم در قبال وظایف خود و مسئولان آگاه سازند که این حضور موثر، ستودنی و قابل درک است.

ذکایی دیگر وظایف خبرنگاران را اعتمادسازی عنوان کرد و ابراز داشت: خبرنگاران باید بین مردم و مسئولان، مردم و شورای اسلامی و دیگر نهادهای خدمت‌رسان اعتمادسازی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر نور خاطر نشان کرد: خبرنگاران  به عنوان پل ارتباطی، نظرات و پیشنهاد شهروندان را در قالب افکار عمومی به مسئولان و شورا منتقل کنند و از مردم سئوال کنند که عملکرد آنها چگونه بوده است و چه باید کرد تا خدمات بهتر ارائه شود.

وی تصریح کرد: مردم ما آگاه و بصیر هستند و این بصیرت و آگاهی را در عرصه‌های مختلف به ویژه در حماسه سیاسی راهپیمایی 22 بهمن  و بحران سفید در غرب مازندران به نمایش گذاشتند و از این بابت هم قدردان و سپاسگزارشان هستیم.

ذکایی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم، ابراز داشت: ستاد تسهیلات سفر شهرداری نور به عنوان مرکز شهرستان قطعا باید فعال‌تر باشد و خدمات در حدی باشد که برای شهروندان و مسافران ملموس باشد و رضایت آنان را جلب کند.

انتهای پیام/86023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول