اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه و شهرسازی نوشهر:

برف 220 میلیارد ریال به راه‌های نوشهر خسارت وارد کرد

سرپرست اداره راه و شهرسازی نوشهر گفت: بارش شدید برف در ماه گذشته موجب خسارت 220 میلیارد ریالی به راه‌های نوشهر شد.

برف 220 میلیارد ریال به راه‌های نوشهر خسارت وارد کرد

درویشعلی میار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به اینکه بارش اخیر برف در غرب مازندران و بروز بحران سفید بیش از 220 میلیارد ریال به تأسیسات، راه‌ها، روکش آسفالت، گاردریل‌ها و تابلوهای سطح شهر نوشهر در بخش مرکزی خسارت وارد کرد، افزود: بعد از کارشناسی خسارات بحران سفید مکاتبات لازم با استان انجام شد و در صورت اختصاص اعتبارات لازم، عملیات ترمیم و بازسازی راه‌های شرق نوشهر انجام می‌شود.

وی افزود: در راستای تعریض شانه جاده‌ها و آشکارسازی پیچ‌ها در بخش کجور تقریبا آزادسازی و تعریض در حال انجام است تا تردد خودروها در ایام نوروز تسهیل شود.

سرپرست اداره راه و شهرسازی نوشهر با اشاره به اینکه 1.5 کیلومتر مسیر حسن‌آباد تعریض و آشکارسازی پیچ در آن انجام شد، ابراز داشت: ساماندهی آبروهای مسیر هم حدود هشت ماه آغاز شده است و در حال حاضر به صورت موقت، متوقف شده تا با مناسب شدن هوا عملیات مجددا آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: تعریض پیچ کینس نیز توسط پیمانکار در حال انجام است و چند پیچ دیگر هم که دچار مشکل هستند در دستور کار است که با تأمین اعتبار و همکاری مناسب منابع طبیعی انجام می‌شود.

میار افزود: منتظر ابلاغ تخصیص اعتبار برای دیوار حفاظتی روستای گَتکَش نیز از محل حوادثی که قرار بود 2 میلیارد ریال اختصاص یابد هستیم تا بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/86019/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول