اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بیرجند:

برنامه‌های زیادی برای همکاری با بنیاد مهدویت داریم

عضو شورای شهر بیرجند گفت: برنامه‌های زیادی برای همکاری با بنیاد مهدویت داریم.

برنامه‌های زیادی برای همکاری با بنیاد مهدویت داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فاطمه‌زهرا هلال بیرجندی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: بانوان به عنوان مرکز تعلیم و تربیت خانواده هستند و از این رو در راستای ارتقاء فرهنگ آن‌ها باید کارهای زیادی انجام شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد پیاده‌ کردن سبک زندگی اسلامی و مهدوی در خانواده و جامعه، تصریح کرد: باید در راستای ارتقاء فرهنگ در تمامی زمینه‌ها به ویژه فرهنگ مهدویت در حوزه بانوان تلاش کنیم.

مسئول امور بانوان بنیاد مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی اذعان داشت: در این راستا تعامل خوبی بین بنیاد مهدویت استان و سمن‌ها، مساجد و مراکز فرهنگی و در سطح نوجوانان در مدارس انجام شده است.

هلال بیرجندی با بیان این‌که بنیاد مهدویت، بنیادی مردمی است، افزود: اگر کمک‌های مردمی نباشد بعضی از کارهای ما در حد مصوبه باقی می‌ماند و اجرایی نمی‌شود.

وی با اشاره به همکاری شهرداری در برنامه‌های بنیاد مهدویت، متذکر شد: شهرداری تاکنون در برگزاری پیاده‌رویی‌ها، جشن‌ها و جشنواره‌های زیادی با ما همکاری کرده است و در سال 93 نیز برنامه‌های زیادی برای تداوم این همکاری داریم.

معاون پژوهشی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های شیعه زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) و فرهنگ سازی برای گسترش گفتمان مهدویت است.

حجت الاسلام حسین کمیلی، با اشاره به اختصاص بودجه‌هایی برای نصب المان‌های شهری همزمان با سال جدید توسط شهرداری، افزود: بایستی در زمینه فرهنگ مهدویت نیز اقداماتی مانند؛ نصب المان با موضوع مهدویت در سطح شهر همزمان با آغاز سال جدید انجام شود.

وی از همه رسانه‌ها نیز خواست تا در کارهای فرهنگی مهدویت ورود پیدا کنند و برای ارتقاء فرهنگ مهدویت تلاش کنند.

انتهای پیام/69022/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول