اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مدیریت کلی مازندران از استان‌های کشور پایین‌تر است

استاندار مازندران گفت: مازندران در مدیریت کلی از سایر استان‌های کشور پایین‌تر است.

مدیریت کلی مازندران از استان‌های کشور پایین‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در کارگروه بهداشت و سلامت استان مازندران در ساری اظهار داشت: وضعیت کشتارگاه‌های در دست اقدام مازندران باید سریع‌تر روشن شود.

وی با اشاره به طولانی شدن روند رسیدگی به وضعیت کشتارگاه‌های مازندران گفت: برای ساماندهی کشتارگاه‌ها مصوبات زیادی در دستور کار قرار دارد که ظاهرا اجرایی شدن آنها نیاز به زمان دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: برای ساماندهی کشتارگاه‌ها نیاز به مصوبه جدید نیست و زمینه‌ای ایجاد شود تا کشتارگاه‌های کوچک با رعایت امکانات بهداشتی فعالیت کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای ساماندهی کشتارگاه‌های مازندران آخرین نقطه نظرات و راهکارهای و دلیل عدم اجرایی شدن مصوبات تهیه و به اطلاع کار گروه برسد.

فلاح در ادامه خواستار فعالیت مسئولان آبفار برای تامین بودجه مورد نیاز برای ساماندهی آب روستایی شد و گفت: قبل از تصویب بودجه در این بخش از مسئولان کشور برای رفع مشکل آب شرب روستاییان اقدام شود.

استاندار مازندران در ادامه از برخی کم‌کاری مسئولان در مازندران انتقاد کرد و افزود: با وجود اینکه در هر بخش مسئولی وجود دارد ولی زمانی که به مشکل بر می‌خوریم مسئول پاسخگو در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان داشت: برای رفع برخی مشکلات در شهر نیاز به تامین اعتبار نیست بلکه مسئولیت‌پذیری بسیار مهم است.

فلاح جلودار در ادامه از برنامه‌ریزی جدی استانداری مازندران برای پاکسازی معابر شهری و روستایی مازندران با حضور همه دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: آخر هفته سال، همه دستگاه‌های اجرایی استان را برای پاکسازی معابر فعال می‌کنم.

وی با اشاره به مشکلات و نارسایی‌های که در استان وجود دارد، افزود: برخی مواقع مشاهده می‌شود که زباله و نخاله‌های ساختمانی در بهترین نقاط شهری ریخته شده است.

استاندار مازندارن تاکید کرد: برای رفع این گونه مشکلات باید به خودمان بیاییم و موضوعات و مشکلات را ساماندهی کنیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه مازندران استان گردشگری است، خاطر نشان کرد: از گردشگری کمترین بهره در استان برده می‌شود.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: مدیریت کلی استان از سایر استان‌های کشور پایین‌تر است، این موضوع حق ما نیست.

فلاح تاکید کرد: برای سال 93 بسیاری از مسائل مازندران که در کوتاه مدت قابل رفع است اصلاح می‌شود و جامعه ما به این امر نیاز دارد.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول