اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان لرستان خبرداد

آغاز فروش بلیط‌ اتوبوس‌های بین‌شهری در خرم‌آباد

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان لرستان گفت: پیش فروش اینترنتی بلیط سفرهای نوروزی اتوبوس‌های بین‌شهری 11 اسفندماه در لرستان آغاز می‌شود.

آغاز فروش بلیط‌ اتوبوس‌های بین‌شهری در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نصرت‌الله حیدر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: 79 شرکت و موسسه مسافربری در استان لرستان ایام نوروز به مسافران نوروزی در سفرهای درون و بیرون استان خدمت‌رسانی می‌‌کنند که امیدواریم در ایام نوروز امسال در این زمینه با کم‌ترین مشکل‌ها مواجه شویم.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان لرستان گفت: طرح ویژه جابجایی مسافران نوروزی به صورت همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند ماه جاری آغاز می‌شود و 15 فروردین ماه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: در خصوص خدمت‌رسانی هر چه بهتر به این مسافران پیش فروش اینترنتی بلیط سفرهای نوروزی اتوبوس‌های بین‌شهری 11 اسفند آغاز می‌شود.

حیدری یاد‌آور شد: ایام نوروز امسال از 280 دستگاه اتوبوس، یک هزار و 397 دستگاه مینی‌بوس و بیش از یک هزار دستگاه سواری به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان لرستان با اشاره به اینکه کار سرویس دهی و جابجایی مسافران و گردشگران استان در ایام نوروز به عهده این شرکت است، خاطرنشان کرد: در این ایام بیش از دو هزار و 600 دستگاه خودرو ناوگان حمل و نقل عمومی به این منظور خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مسئول یاد‌آور شد: همزمان با سراسر کشور از 18اسفند ماه جاری کار پیش فروش حضوری بلیط سفرهای نوروزی اتوبوس‌ها در استان لرستان نیز آغاز می‌شود.

وی افزود: همه علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط سفرهای نوروزی به سامانه اینترنتی سازمان حمل‌ و نقل بلیط مورد نظر خود را بر اساس زمان و مسیر حرکتی خود بگیرند.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان لرستان تصریح کرد: در استان لرستان 9 هزار و 986 دستگاه نقلیه باری در استان لرستان فعالیت دارند.

حیدری با بیان اینکه 150 شرکت و موسسه حمل و نقل بار و مسافر و 25 هزار و 700 راننده حرفه‌ای در استان فعال است، اظهار کرد: میانگین سنی ناوگان اتوبوس لرستان نسبت به میانگین کشوری کمتر بوده، این در حالی است که میانگین سن اتوبوس در کشور بیش از 11 سال و در لرستان شش سال است.

وی تصریح کرد: از این تعداد شرکت حمل و نقل، 75 شرکت شامل 37 شرکت اتوبوسرانی، 31 شرکت مینی‌بوسرانی و هفت موسسه سواری کرایه به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: میانگین سنی ناوگان سواری کرایه و مینی بوس لرستان به ترتیب شش و نیم و 27 سال است که این آمار در کشور به ترتیب شش و 24 سال برآورد شده است.

انتهای پیام/2304/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول