اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

احداث جاده ترانزیتی گناباد – دوغارون از زنجیره‌های اقتصاد گناباد است

فرماندار شهرستان گناباد گفت: احداث جاده ترانزیتی گناباد - دوغارون، ایجاد مرکز مشاوره شغل و تولید و اصلاح الگوی مصرف از زنجیره‌های اقتصاد در گناباد است.

احداث جاده ترانزیتی گناباد – دوغارون از زنجیره‌های اقتصاد گناباد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری گناباد که در سالن شهید چمران گناباد برگزار شد، اظهار کرد: مصرف‌گرایی عامل اصلی عقب‌ماندگی ما بوده و قوانین نظام پولی و بانکی ایران مروج مصرف‌گرایی است.

وی افزود: تاکنون در حوزه اقتصادی اصلاح ساختاری بسیار کمی انجام شده؛ این در حالی است که مهم‌ترین ارمغان غربی‌ها برای کشورهای در حال توسعه، دامن زدن به مصرف است.

صفایی اضافه کرد: مصرف‌گرایی و مدگرایی قابل نشان‌ دادن و درک است و کشورهای غربی با دامن زدن به مصرف در کشورهایی چون ایران بنیان‌های فرهنگی و دینی ما را تخریب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: احداث جاده ترانزیتی گناباد - دوغارون، ایجاد مرکز مشاوره شغل و تولید و اصلاح الگوی مصرف از زنجیره‌های اقتصاد در گناباد است.

این مسئول گفت: آغاز پروژه بزرگ آبخیزداری سیاه‌کوه، ساماندهی تحصیلکرده‌های دانشگاه، تکمیل زنجیره تولید تا مصرف و تسریع در احداث کشتارگاه چند منظوره از دیگر زنجیره‌های اقتصاد در این شهر است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول