اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس انجام شد

تجلیل از عوامل تئاتر عاشورائیان « باران اشک » در تویسرکان

طی مراسمی از عوامل اجرایی تئاتر عاشورائیان « باران اشک » با حضور نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت تقدیر شد.

تجلیل از عوامل تئاتر عاشورائیان « باران اشک » در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز طی مراسمی از عوامل اجرایی باله تئاتر عاشورائیان « باران اشک » با اعطای لوح تقدیر و هدیه در حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر فرهنگ ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی تجلیل شدند.

باله تئاتر عاشورائیان « باران اشک » در دهه سوم محرم امسال به مدت 10 روز با همکاری و هم‌یاری 72 نفر از هنرمندان تویسرکان چگونگی رخداد کربلا را روایت کرد.

امروز 78 هنرمند باله تئاتر عاشورائیان « باران اشک » هدایا و لوح خود را از محمد‌مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان دریافت کردند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار کرد: هنری که با قریحه و ذوق الهی همراه باشد، اثری ماندگار می‌شود.

محمدمهدی مفتح اخلاص را مهمترین‌ ویژگی هنرمند دانست و تاکید کرد: خلوص نیت هنرمند ارزش هنر را دوچندان می‌کند و به اثر در هر زمان تازگی و جذابیت می‌بخشد.

وی عامل ماندگاری و تازه بودن آثاری مانند دیوان حافظ و مفاتیح الجنان را اخلاص و روح متعالی صاحبان اثر دانست و افزود: اگر هنرمندان ما هم در کارهای خود خلوص نیت داشته باشند کار آن‌ها از اثرگذاری بالایی برخوردار می‌شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هنرمند زمانی بسیجی می‌شود که هدفمندانه با بهره‌برداری درست از استعداد خدادادی مفاهیم ارزشمند الهی را به جامعه عرضه کند.

فرمانده سپاه تویسرکان نیز هنر را ابزاری راهبردی در توسعه و پیشرفت همه جانبه عنوان کرد و افزود: هنرمندان در هدایت افکار جامعه نقش‌آفرین هستند.

سعید سعیدی با اشاره به اینکه هنر بزرگ‌ترین حربه در برابر اهداف شوم دشمن محسوب می‌شود، ابراز کرد: هنرمندان ما امروز وظیفه‌ای بسیار دشوار را عهده‌دار هستند.

وی با تشکر از زحمات گروه تئاتر عاشورائیان « باران اشک » گفت: « باران اشک » 10 روز در دهه سوم محرم با همت 72 نفر از هنرمندان بسیجی تویسرکان به روی صحنه رفت.

مسئول تئاتر بسیج هنرمندان تویسرکان بیان کرد: گزینه‌های برای تولید محصول فرهنگی نیاز است که متأسفانه در شهرستان از این لحاظ ضعیف هستیم.

محمد‌رضا گودرزی مکان و نیروی متخصص را لازمه رشد هنر تئاتر برشمرد و گفت: ما به برپایی کلاس‌های تخصصی نویسندگی، بازیگری .. نیاز داریم.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول