اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

یک نظامی خارجی در جنوب افغانستان کشته شد

مسئولان نظامیان خارجی در افغانستان امروز اعلام کردند که یک نظامی آنها در ولایت «هلمند»، در جنوب این کشور توسط طالبان کشته شد.

یک نظامی خارجی در جنوب افغانستان کشته شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، دفتر مطبوعاتی «آیساف» در کابل امروز (شنبه) با انتشار اطلاعیه‎ای اعلام کرده است که یک سرباز آن‎ها در جنوب افغانستان توسط طالبان کشته شده است.

در این اطلاعیه، چگونگی کشته شدن و محل این رویداد منتشر نشده است.

در همین حال، «عمر زواک» سخنگوی والی هلمند در تماس با رسانه‎ها گفته است که در یک حمله انتحاری در منطقه «نادعلی» این ولایت چهار نظامی خارجی زخمی شده‎اند.

این در حالی است که طالبان با انتشار اطلاعیه‎ای اعلام کرده است که آن‎ها در منطقه «نادعلی» ولایت هلمند با انجام یک حمله انتحاری 10 سرباز خارجی را کشته و چندین سرباز خارجی دیگر زخمی کرده‎اند.

در اطلاعیه آمده است که این نظامیان خارجی بر اثر انفجار یک خودروی نوع «تونس» از بین رفته و 2 خودروی آن‎ها نیز تخریب شده است.

این در حالی است که نظامیان خارجی در آستانه خروج کامل از افغانستان بوده و قرار است این روند تا آخر سال 2014 میلادی تکلمیل شود.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول