اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج:

100 هزار اصله درخت در کمربند سبز کرج کاشته می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از کاشت 100 هزار اصله درخت تا پایان بهار سال 93 در کمربند سبز کرج خبر داد.

100 هزار اصله درخت در کمربند سبز کرج کاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع ظهر امروز در حاشیه بازدید از کمربند سبز کرج اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان بهار 100 هزار درخت در این حاشیه کاشته می‌شود که گامی مهم در جهت توسعه فضاهای سبز محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون 20 پارک در اقصی نقاط شهر در مقیاس‌های کوچک و بزرگ احداث و بهره‌برداری شده است.

به گفته زارع تا پایان سال جاری نیز دو پارک دیگر نیز در کرج آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه سخنان خود از احداث پارک پنج هکتاری در مجاورت باغ جهان (پارک بانوان) جهانشهر خبر داد و افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده این پارک هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی بسیار مطلوبی برخوردار است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به پروژه‌های در دست اجرای این سازمان اشاره و تأکید کرد: این سازمان پروژه‌های بسیار زیادی در زمینه توسعه فضاهای سبز در دست اجرا دارد.

به گفته این مسئول پروژه ایجاد فضاهای سبز در کیانمهر، جنوب‌غربی‌ترین منطقه کرج تا شمال‌شرقی‌ترین نقطه شهر از مهمترین پروژه‌های در دست اجرای این سازمان است.

زارع به جنگل‌کاری‌های شهر در غرب کرج نیز اشاره کرد و یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی قرار است که تا پایان فصل بهار سال آتی 100 هزار اصله درخت و نهال در کمربند سبز کرج کاشته شود.

*پارک نور در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج به بهره‌برداری از پارک نور در کرج اشاره کرد و گفت: احداث پارک نور در بلوار آیت‌الله طالقانی، احداث ‌شهر دانایی در تپه مرادآب، ایجاد پارک ایران کوچک در جهانشهر، باغ بهشت در منطقه 10، پروژه 8.5 هکتاری و 2.5 هکتاری در کیانمهر، بازسازی پارک چمران، پارک خطی روبه‌روی ورزشگاه انقلاب و ...از دیگر پروژ‌ه‌هایی است که هم اکنون در دست اجراست.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول