اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی:

مقابل شهرداری تبریز هوشیارانه ظاهر می‌شویم

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: حساسیت و اهمیت بالای مسابقه با تیم شهرداری تبریز ایجاب می‌کند هوشیارانه و در عین حال کوبنده و پرتوان به زمین مسابقه برویم.

مقابل شهرداری تبریز هوشیارانه ظاهر می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جبار قوچان‌نژاد در آستانه سومین دیدار تیم میزان مقابل شهرداری تبریز در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال که روز یکشنبه 11 اسفند‌ماه در مشهد برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در بازی دوم فشار روانی ناشی از تماشاچیان پرشور حریف، تاثیر زیادی بر عملکرد بازیکنان ما داشت و نتوانستیم بازی روان و خوب همیشگی خود را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در بازی فردا هیچ توجیهی برای باخت نداریم، افزود: حساسیت و اهمیت بالای این مسابقه ایجاب می‌کند هوشیارانه و در عین حال کوبنده و پرتوان به زمین مسابقه برویم و قطعاً نیز همین‌گونه خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی ادامه داد: سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم بوده و مجوز صعود به مرحله بعدی لیگ است؛ بازیکنان و کادر فنی کاملاً به این موضوع واقف هستند و امیدوارم با ارائه یک بازی باکیفیت، نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

قوچان‌نژاد تصریح کرد: مطمئناً همچون تمامی بازی‌ها، باز هم نیازمند حمایت تماشاگران مشهدی هستیم تا ما را در کسب موفقیت در این بازی حساس همراهی کنند.

وی در پایان در خصوص بازیکنان مصدوم تیم میزان قبل از این مسابقه گفت: تنها مصدوم ما یعنی رحمان داودی با تلاش کادر پزشکی باشگاه به شرایط مطلوب رسیده است و در این بازی به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول