اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی خبر داد

افتتاح موزه بزرگ خراسان در نیمه دوم 93 به شرط تأمین اعتبار

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از افتتاح و بهره‌برداری موزه بزرگ خراسان در نیمه دوم سال آینده خبر داد.

افتتاح موزه بزرگ خراسان در نیمه دوم 93 به شرط تأمین اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، مسعود سلطانی‌فر با حضور در موزه بزرگ خراسان در منطقه کوهسنگی از این پروژه در حال احداث بازدید کرده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت و مراحل احداث این بنای بزرگ فرهنگی در خراسان رضوی قرار گرفت.

وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف این پروژه از بهره‌برداری این موزه در نیمه دوم سال آینده در صورت تامین اعتبارات خبر داد.

سلطانی‌فر افزود: در نیمه دوم سال آینده این موزه را تحویل می‌گیریم و بعد از تکمیل قفسه‌ها و طراحی محتوا و چیدن اشیاء تاریخی به طور رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات احداث این موزه از 8 سال پیش آغاز شده ادامه داد: خوشبختانه کار خیلی خوبی در استان انجام شده و من به مردم خراسان به خاطر احداث این موزه فاخر تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه از پیشرفت 95 درصدی برخوردار است، یادآور شد: بعد از تکمیل این موزه یک کار بسیار مهم و سنگین به نام تجهیز موزه داریم که امیدواریم این کار نیز هرچه سریعتر انجام شود.

سلطانی فر ادامه داد: موزه بزرگ خراسان 18 هزار مترمربع زیربنا دارد که دارای آمفی تئاتر، کتابخانه و آزمایشگاه و مخازن اشیاء بوده و از جدیدترین سیستم‌های امنیتی و اطفاء حریق برخوردار است.

انتهای پیام/2202/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول