اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خبر داد

کشف 550 عدد مواد محترقه خطرناک در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری 15 متخلف و پلمب یک واحد تهیه و توزیع مواد محترقه در طرح انتظامی چهارشنبه آخر سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کشف 550 عدد مواد محترقه خطرناک در نیشابور

سیدحسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور گفت: ماموران با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت گسترده فردی سودجو در امر تهیه و توزیع مواد محترقه خطرناک بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بر این اساس ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از مغازه‌اش 550 عدد مواد محترقه خارجی به ارزش تقریبی 25 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

حسینی ادامه داد: هر واحد صنفی که اقدام به توزیع مواد محترقه کند تا پایان تعطیلات نوروز پلمب می‌شود.

وی به همه کسانی که به بهانه فرا رسیدن سال نو و چهارشنبه آخر سال آسایش و آرامش مردم را به خطر انداخته و با انبار و فروش مواد محترقه زمینه‌ساز سلب آسایش مردم شوند و ایجاد خطر کنند، هشدار داد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: بسیاری از مردم با شور و شادی به دنبال تدارک عید نوروز هستند اما برخی افراد سودجو با تهیه و توزیع مواد محترقه شادی و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند؛ همه ساله شاهد این مسئله هستیم که عده‌ای از افراد حین استفاده از مواد محترقه صدمات شدیدی دیده و گاهی جان خود را از دست ‌می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان گفت: در این رابطه مغازه این فرد متخلف پلمب و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول